مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری محافظه كاری در گزارشگري مالی

دسته بندی :حقوق مدیریت 18

پیشینه و مبانی نظری محافظه كاری در گزارشگري مالی

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 109مبانی نظری وپیشینه تحقیق محافظه كاري در گزارشگري مالي فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 1-2 . مقدمه 2-2. محافظه كاري در گزارشگري مالي 1-2-2.تعريف محافظه كاري 2-2-2 . جايگاه محافظه كاري در استانداردهاي حسابداري 4-2. معيارهاي ارزيابی محافظه کاري 1-4-2. معيارهاي خالص دارايي ها 2-4-2. معيارهاي سود و اقلام تعهدي 6-2. رابطه عدم تقارن زماني سود با نسبت MTB 7-2….

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: