مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زمان

دسته بندی :حقوق مدیریت 15

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زمان

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 302مقدمه 17 ماهیت و مفهوم زمان 18 تاریخچه مختصر از زمان 20 مفهوم مدیریت زمان 24 مبانی نظری مدیریت زمان 24 مفهوم نوجواني 40 نوجوانی و رشد آن در مکتب اسلام 40 نوجوانی و رشد آن در نظریه‌های معاصر 42 نظریه‌های رشد نوجوانی 44 ویژگی‌های نوجوانی 60 جوانی 63 جوانی و رشد آن در اسلام 63 جوانی و رشد آن در نظریه‌های معاصر 64 شرایط زیستی ـ غریزی جوانی 66 شرایط…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: