مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گرافیك لیبل

دسته بندی :عمران مدیریت 25

پس از انقلاب اسلامی و بهم ریختن نظام گذشته،تلاش درراه گسترش صادرات غیرنفتی،سیر صعودی خود را پیموده و دست اندركاران تولید با اعمال روشهای جدید و استفاده از تكنیكهای بسته بندی به ارتقاء‌صادرات توجه قابل ملاحظه ای كرده انداما این صنعت دهز مانند دیگر صنایع در كشورهایی مانند ایران از جایگاه واقعی برخودار نبوده و برای رسیدن به سطح كشوری پیشرفته هنوز راه

دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات 35
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

رشتة گرافیك

عنوان: لیبل (صنایع غذایی)

مقدمه

هدف از انتخاب موضوع.

پس از انقلاب اسلامی و بهم ریختن نظام گذشته،تلاش درراه گسترش صادرات غیرنفتی،سیر صعودی خود را پیموده و دست اندركاران تولید با اعمال روشهای جدید و استفاده از تكنیكهای بسته بندی به ارتقاء‌صادرات توجه قابل ملاحظه ای كرده اند.اما این صنعت دهز مانند دیگر صنایع در كشورهایی مانند ایران از جایگاه واقعی برخودار نبوده و برای رسیدن به سطح كشوری پیشرفته هنوز راه طولانی در پیش است.

اكنون به دلیل نو بودن موضوع، و عدم وجود منابع و مراجع فارسی،مشكلاتی برای بررسی كامل به وجود آمده است اما امیداست این تحقیق مقداری باشد برای تحقیقات گسترده تر از سوی دانشجویان آتی رشتة گرافیك.

باشد كه روزی فرا رسد،تا صادرات این مرز وبوم با بسته بندیهای عالی،بازارهای جهانی را به تسخیر درآورده و چهرة تولیدات و صادرات كشورمان را تغییر دهد.

لیبل:

لیبل شاحراز از بسته بندی است كه در انواع و اقسام فرم ها،طرحها و رنگها تهیه می شود.برای لیبلهای تاریخچه ای طولانی دارند.داروسازان رومی معتقد بودند كه گیاهان بایستی در كوزه های كوچكی كه نام دارد و فروشنده بر آن نوشته شده،فروخته شوند،تا اینكه بطریهای ساده در قرن هفدهم معمول شد.بعد از این واقعه،ساخت لیبل آنهم از نقره و عاج مرسوم شد.این لیبلها را به دور گردن بطری ها می آمیختند و بیشتر جنبة نمایش داشتند تا اطلاع رسانی به مصرف كننده.

به درستی هیچ كس نمی داند كه برای اولین بار چه كسی بسته را برای تشخیص محتویاتش علامتگذاری كرد و بازهم هیچكس نمی داند چه كسی اولین بار لیبل های كوچكی را چاپ و سپس به روی شیشه نصب نموده اند آنچه مسلم است این است كه پیچیدن كاغذ به دور محصول از قرن 16 آغاز شد.ارزش رواج لیبل تا اواخر قرن حاضر شناخته شده نبوده تا اینكه فرانسویان شروع به چاپ تصویر خوشه ی انگور به روی لیبل ظروف سركه نمودند كه قبلاً فقط از كلمات استفاده می كردند.

لیبل ها ازیك سری مولد گوناگون شامل: كاغذ،مقوا، نوار یا ورقه های

پلاستیكی،فویلها و مواد متالیك تهیه می شوند.لیبل های فویل متالیك در جائیكه كیفیت تصویر مورد نظر است،به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان مثال برای بطریهای نوشابه.

بیشتر گفتیم كه لیبل یكی از شاخه ی بسته بندی است كه در انواع و اقسام ورنها و رنگها و طرحها با مترپالهای مختلف تهیه می شود.برای بهتر توصیه كردن موضوع بهتر آن است بر روی اجمالی بر پدیدة بسته بندی داشته باشند.

پدیدة بسته بندی شاید در جوامع ابتدایی از اهمیت چندانی برخوردار نباشد.ولی در صنعت و تكنولوژی مدرن،جایگاه بسته بندی دارای اولویت والایی است و روزبه روز بر اهمیت آن در جوامع مترقی و پیشرفته افزوده می شود.بی تردید نیاز بشر همواره در طی تاریخ سیر صعودی داشته و احتیاجات انسانهای امروزی نسبت به لوران اولیه حتی قابل مقایسه هم نیست چرا كه نیاز به آسان زیستن و آسان برخودار شدن از مواهب و تولیدات،خود ناخواسته موجب بالارفتن درخواستهای بشر می گردد. همزمان با افزودن طبی انسان،تكنولوژی مدرن نیز،تولیدات را افزایش داده و همواره تولید،بر نیاز در جوامع پیشرفته یا در كشورهای شمال (كشورهای شمال در اصطلاح سیالی به كشورهایی اطلاق می شود كه علاوه بر برتری اقتصادی از برتری سیاسی در سیاست جهانی نیز برخوردارند مثل آمریكا و فرانسه)‌برتری زیادی داشته است،از طرفی تورم قیمتها و ركورد بازارهای جهانی چهره خود را به بازارهای تولید نشان داده است و دست اندركاران تولید موارد مورد نیاز جوامع، می بایست به هر طریق ممكن كالاها و فرآورده های خود را ه فروش برسانند.

بسته بندی برای پاسخ گفتن به این نیاز تولیدكنندگان و نیز برای حمل ،ذخیره و توزیع كالا،پا به میدان گذاشت و اكنون می توان گفت كه بدون امر بسته بندی كه خود در حیطة‌بزرگتری،در دایرة‌ تبلیغات قراردارد،تقریباً فروش كالا غیرممكن می نماید.

  • «بسته بندی چیزی است كه نفس كالا را تغییر می دهد وبدون بسته بندی آن كالا وجود ندارد*«لیستر باتلر» این جمله همواره فرا راه تولید كنندگان و صاحبان صنایع بوده و خواهد بود كه بسته بندی خوب نیمی از فروش خود را از قبل كرده است و برای فروش نیم دیگر نیز به عواملی چون كیفیت كالا،نام آور بودن تولیدكنندگان و امر تبلیغات نیازدارد.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: