مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی حسابداری در جهاد کشاورزی

گزارش کارآموزی حسابداری در جهاد کشاورزی

گزارش کارآموزی حسابداری در جهاد کشاورزی در ۳۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۵
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی حسابداری در جهاد کشاورزی در ۳۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه ای ازوزارت جهاد سازندگی:


وزارت جهاد سازنگی در سال ۱۳۵۸  به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) تاسیس گردید که فعالیتهای ان مربوط به راهسازی* برق رسانی واب رسانی*احداث جوی آب و گسترش دامداری در کشاورزی وبهسازی که فعالیتهای این وزارت مربوط به آبادانی روستاها بود ودر سال ۱۳۸۰ تقریبا روستاهای کشور از لحاظ  امکانات  رفاهی  تامین شده بود  وزارت جهاد سازندگی و وزرات جهاد کشاورزی باهم ادغام شدند و تحت عنوان وزارت جهاد کشاورزی که فعالیتهای ان دیگر مربوط میشود به مکانیزاسیون کردن کشاورزی در سطح کشور است .

تشکر:
با تشکر فراوان از اداره جهاد کشاورزی و تمامی پرسنل وظیفه شناس و زحمتکش این اداره و استاد گرامی آقای رضایی مقدم  که من را در جمع آوری این گزارش همراهی نمودند تشکر می کنم .

فهرست :
فصل اول :آشنایی با مکان کار آموزی
–    تاریخچه
–    اهداف و وظایف
–    شکل گیری و پیدایش روابط عمومی در جهاد کشاورزی
–    اهداف و وظایف دفتر آمار و اطلاعات جهاد کشاورزی
فصل دوم : آشنایی با واحد کارآموزی (امور مالی )
–    تشکیل واحد امور مالی از چند قسمت
–    سیستم کاری امور مالی
–    نحوه اجرای مناقصه
–    حسابداری مدارک امور مالی
–    حسابهای اموال
–    نمونه فرم ها
فصل سوم :
گزارش کارهای انجام شده در دوره کارآموزی
–    مثال عملیاتی در مورد جهاد کشاورزی
–    پیشنهاد و انتقاد ها

تاریخچه:                                                                                                                                                           تنوع اقلیمی ، وجود منابع و ذخایر غنی، امکان ایجاد اشتغال مولد کم هزینه و زودبازده و وجود مزیت نسبی در تولید و صدور محصولات ، از جمله قابلیت های بخش کشاورزی است.

در سال ۱۳۸۲ حدود ۱/۱۴ در صد از تولید ناخالص داخلی ، بیش از یک چهارم ارزش صادرات غیر نفتی ، یک پنجم اشتغال ، بیش از ۹۳ در صد از عرضه غذا در داخل کشور را به خود اختصاص داده است .
این بخش از نظر تولید، اشتغال، صادرات، حفاظت و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی ، توسعه تحقیقات و فنآوری ها و توسعه مشارکت های مردمی، یکی از ارکان مهم اقتصاد و امنیت کشور به حساب می آید.

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.
اما به علت برخی ناهماهنگی ها و سیاست ها، نظام ها و روش های ناکارا، تداخل وظایف ، دوباره کاری ها …. و بروز حوادث طبیعی (نظیر خشکسالی و سیل) بخش کشاورزی در سال های اخیر با دشواری هایی روبه رو بوده که مانع از رشد مطلوب این بخش شده است.
به منظور رفع این نابسامانی ها و نارسایی ها، براساس قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف شده تا در جهت اصلاح نظام اداری ، کاهش تصدی های غیر ضروری، ارتقای بهره وری و کارایی نیروی انسانس و مدیریت دستگاههای اجرایی، حذف موازی کاری ها …. و تجمع امور کشاورزی ، دام، توسعه و عمران روستایی تدابیر لازم را اتخاذ کند. در این راستا، لایحه ادغام وزارتخانه های جهادسازندگی و کشاورزی و تشکیل وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شد و پس از تصویب هیات وزیران در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه سال ١٣٧٩ با قید یک فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. این لایحه پس از ماه ها بحث و بررسی کارشناسان ، سرانجام در تاریخ ششم دی ماه سال ٧٩ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ دهم دی ماه ١٣٧٩ توسط شورای نگهبان تایید شد.                           
*امید است با تلاش همه اعضای خانواده بزرگ "جهاد کشاورزی" زمینه های تحقق این قانون فراهم شود و در    آینده ای نزدیک شاهد توسعه پایدار کشاورزی ایران باشیم.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: