مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی ۵۸ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی ۵۸ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۸
حجم ۴۰۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

هوشمندی رقابتی نوعی تفکر است. "بــن گیلاد" یکی از تئوری‌پردازان هوشمندی می‌نویسد: "هوشمندی رقابتی، کلّ شناختیاست که یک شرکت از محیطی که در آن رقابت می‌کند در اختیار دارد و حاصل تجزیه و تحلیلذرات بیشمار از اطلاعاتی است که روزانه شرکت را بمباران می‌کند. در پرتوی این دانش استکه تصویر کاملی از وضعیت فعلی و آینده صحنه رقابت پیشاروی مدیران نقش می‌بندد تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند(گیلد ، ۱۹۹۹) این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی می باشد . در ابتدا به مبانی نظری هوشمندی رقابتی می پردازد و در ادامه پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

جاسوسی اقتصادی یک سوال و ابهام اخلاقی را در هوشمندی رقابتی به وجود آورده و این موضوع، خودیک ناکامی برای آن بوده و گاهی هم بـاعث غفلت از هوشمندی رقابتی می‎‌شود (این موضوع نباید اهمیت و اثرهوشمندی رقابتی بر موفقیت در تجارت را زیرسوال ببرد.) مهم اینکـــه اصول انجمن حرفه‎ای هوشمندی رقابتی بر اساس یک چارچوب اخلاقی سفت و سخت استخراج شده‎اند. هدف هوشمندی رقابتی دزدیدن رازهای تجاری رقبا یا سایر دارایی‎های شخصی آنها نیست؛ بلکه ترجیحاً به شیوه‎ای سیستماتیک، علنی، (قانونی) اطلاعاتی را گرداوری می‎کند که وقتی مرتب شدند و مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند، درک بهتری از ساختار، فرهنگ، قوت‎ها و ضعف‎های شرکت‎های رقبا به ما بدهند (CI Handbook).

 

 

 

 

 

سولومون و گری  (2008)، هوشمندی کسب و کار؛ جین و بوتهیلر  (2006)، نظام هوشمندی کسب و کار برای تصمیم‌گیری راهبردی در شرکتهای کوچک کننده تولید کننده ابزار آلات ماشینی؛ دیویس  (2004)، استفاده از هوشمندی کسب و کار برای کسب مزیت رقابتی؛ اسمیت و کروسلند  (2007)تبیین و طراحی ارزش‌های هوشمندی کسب و کار؛ منگ و همکاران  (2008)ایجاد تغییرات بنیادی در روند حق امتیازها برای هوشمندی رقابتی؛ پارکر و همکاران  (2008)تاریخ روند آموزش کامپیوتر: ظهور هوشمندی کسب و کار؛ توتیت  (2006)هوشمندی کسب و کار در اقتصاد دانش بنیان: این هوشمندی چه مزایای برای موسسات آفریقایی جنوبی فراهم می‌کند؟؛ کانگینا  (2007)هم‌افزایی بین هوشمندی رقابتی کسب و کار ، مدیریت دانش و الزامات فناوری در جهت طراحی مدلی راهبردی و موفق؛ کالوف  (2008)هوشمندی کسب و کار به مثابه یک دیدگاه درون رشته‌ای و دانشگاهی.

 

 

 

 

فهرست مطالب

 تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی

تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
۲-۳ هوشمندی رقابتی    31
۲-۳-۱هوش تجاری (کسب وکار)    33
۲-۳-۲ هوش سازمانی    34
۲-۳-۳مفهوم هوشمندی رقابتی    35
۲-۳-۴ اخلاق و هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۵ استراتژی و هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۶ وظایف و نقش‌های هوشمندی رقابتی    36
۲-۳-۷ فرایند هوشمندی رقابتی    37
۲-۳-۸ هوشمندی رقابتی در عمل    40
۲-۳-۹ خواص پنچ‌گانه هوشمندی رقابتی    41
۲-۳-۱۰ تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی    43
۲-۳-۱۱ ارزیابی هوشمندی رقابتی    4
۲-۴ وفاداری    45
۲-۴-۱ رویکردهای رفتاری،نگرشی، وابستگی و ترکیبی    48
۲-۴-۲ عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری    55

۲-۵ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ پیشینه داخلی
۲-۵-۲ پیشینه خارجی
۲-۶ مدل مفهومی تحقیق

منابع    
منابع داخلی    
منابع خارجی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: