مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم با روش کارت امتیازی متوازن(BSC) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۴۲
حجم ۵۲۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی

ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن (BSC) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

چکیده:
در این پژوهش سعی شده است با استفاده از روش کارت های امتیازی متوازن عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم بر اساس برنامه راهبردی آن ارزیابی شود.

به این منظور پس از مطالعه برنامه راهبردی، ۱۲ هدف استراتژیک شرکت که در حکم CSF ها (شاخص های کلیدی موفقیت) می باشند تعیین و ۲۴ هدف که منجر به تحقق این شاخص های می شوند شناسایی شدند. سپس این اهداف در قالب چهار بعد کارت امتیازی متوازن مورد بررسی در این پژوهش (رشد و یادگیری، فرآیند های داخلی، مشتریان و خلق ارزش پایدار) تقسیم بندی شدند و نقشه استراتژیک شرکت تدوین شد. به منظور ارزیابی این ۲۴ هدف  با استفاده از استراتژی های خرد و شاخص های کمی مندرج در برنامه استراتژیک و ادبیات نظری موجود، مجموعا ۱۱۷ KPI (شاخص کلیدی عملکرد) شامل ۷۴ سنجه (گویه پرسشنامه) و ۴۳ شاخص کمی تدوین شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم به صورت کلی نسبتا مطلوب و متوازن است. 

کلمات کلیدی: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، برنامه راهبردی، شرکت شهرک های صنعتی استان قم

اهمیت و ضرورت پژوهش
این پژوهش بنا به چند دلیل حائز اهمیت است. 

 اولین دلیلی که لزوم انجام این پژوهش را مشخص می کند  درک بهتر مدیریت ارشد از موازنه امور داخلی است. با استفاده از روش کارت های امتیازی متوازن مدیریت سازمان نه تنها بر یک بخش از سازمان متمرکز نمی شود بلکه ارتباط بین بخش های مختلف و همچنین متوازن  یا نا متوازن بودن این رابطه را نیز درک خواهد کرد.

دلیل دوم انجام این پژوهش کمک به درک بهتر روابط دوسیه جنبه های خلق ارزش پایدار، مشتریان، فرآیند های داخلی و رشد و یادگیری است. به کمک این پژوهش شرکت شهرک های صنعتی استان قم می تواند رابطه بین جنبه های خلق ارزش پایدار، مشتریان، فرآیند-های داخلی و رشد و یادگیری در درون سازمان خود را به درستی درک کند و از تاثیر این جنبه ها بر یکدیگر آگاهی یابد.

سومین دلیلی که ضرورت انجام این پژوهش را به خوبی مشخص می کند انجام این پژوهش بهبود اثر بخشی مدیریت از طریق یک تصویر کلی و قابل اجرا از استراتژی است.ارزیابی عملکرد به روش کارت های امتیازی متوازن از آنجا که معیارهای ارزیابی را از اهداف استراتژیک سازمان استخراج می کند و آنها را به اهداف جزئی و عملیاتی تبدیل می کند، استراتژی را از حالت کلی، مبهم و غیر عملیاتی خارج می کند و تصویری قابل اجرا از آن به دست می دهد. 

دلیل چهارم انجام این پژوهش کمک به تمرکز کل سازمان در انجام اموری است که به ترقی و پیشرفت در عملکرد منجر می شود. کارت امتیازی متوازن به جای تمر کز بر بخش خاصی از سازمان (عملیات، خلق ارزش پایدار و یا منابع انسانی) بر تمام ابعاد سازمان که به ترقی و پیشرفت در عملکرد منجر می شوند تمرکز می کند و تمام آنها را نیز در ارتباط با یکدیگر درک می کند. 

دلیل پنجمی که در رابطه با لزوم انجام این پژوهش می توان به آن اشاره کرد، شکل دهی به آینده با بهره گیری از اطلاعات گذشته است. ارزیابی عملکرد به روش کارت های امتیازی همچون روش های ارزیابی سنتی گذشته نگر نیست. به عبارت دیگر تنها به بررسی گذشته و ارائه گزارشی از آن نمی پردازد بلکه با استفاده از اطلاعاتی که از وضعیت موجود شرکت جمع آوری می کند، مسیر آینده این سازمان را در جهت اهداف استراتژیک ترسیم می کند.

دلیل ششم که برای ضرورت انجام پژوهش می توان به آن اشاره کرد مشارکت و نظارت استفاده کنندگان در ارزیابی عملکرد است. یکی از مهمترین مزیت های کارت های امتیازی متوازن این است که در ارزیابی عملکرد، مراجعان  و استفاده کنندگان خدمات یا تولیدات سازمان را دخیل می کند. به این ترتیب شرکت شهرک های صنعتی استان قم می تواند مراجعان خود را در فرآیند ارزیابی عملکرد وارد کند  و تصویر دقیق تری از عملکرد خود به دست آورد. 

دلیل هفتمی که انجام این پژوهش را الزامی می کند درک بهتر کارکنان از فعالیت هایی است که برای سازمان حائز اهمیت هستند. ضرب المثل معروفی می گوید: مراقب آرزوهایتان باشید چرا که ممکن است برآورده شوند. ارزیابی عملکرد نیز همینطور است. سازمان با معیارهایی که برای ارزیابی عملکرد انتخاب می کند به کارکنان می فهماند که چه عواملی برای آن مهم هستند و برای آنها ارزش قائل است. به این ترتیب رفتار کارکنان را در جهت مطلوب هدایت می کند.

بنا بر نکات بیان شده این پژوهش در صدد است نشان دهد تا چه میزان عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم مبنی بر اهداف استراتژیک سازمان در  ابعاد چهار گانه (رشد و یادگیری، فرآیندهای داخلی،مشتریان و مالی)کارت امتیازی متوازن، مطلوب و متوازن است.

 

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه    ۲
۱-۱: مسئله پژوهش
۱-۲: اهمیت و ضرورت پژوهش    ۵
۱-۳: اهداف پژوهش    ۶
۱-۳-۱: هدف کلی:    ۶
۱-۳-۲: اهداف جزئی:    ۶
۱-۴:سوال های پژوهش    ۶
۴-۱-۱:  سئوال اصلی:    ۶
۴-۱-۲:سئوال های فرعی:    ۷
۱-۵: تعریف نظری و عملی مفاهیم    ۷
۱-۵-۱: تعریف نظری متغیرها:    ۷
۱-۵-۲: تعریف عملیاتی متغیر ها:    ۸

فصل دوم    ۱۱
الف: مقدمه    ۱۳
ب: مبانی نظری پژوهش    ۱۳
۲-۱: مبنی مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد    ۱۳
۲-۱-۱: تعریف ارزیابی عملکرد:    ۱۳
۲-۱-۲: فواید ارزیابی عملکرد:    ۱۴
۲-۱-۳: معایب و مشکلات سیستم های ارزیابی عملکرد    ۱۵
۲-۱-۴: بررسی مختصر ارزیابی عملکرد سنتی و نوین و احصاء تفاوت ها    ۱۶
۲-۱-۵: تعدادی دیگر از الگوهای ارزیابی عملکرد سازمان ها    ۱۸
۲-۱-۵-۱: جایزه دمینگ    ۱۸
۲-۱-۵-۲: جایزه کیفیت ملی مالکوم بالدریج    ۱۸
۲-۱-۵-۳: جایزه کیفیت اروپایی    ۱۹
۲-۲: مبانی مفوم شناسی کارت امتیازی متوازن    ۱۹
۲-۲-۱: تعریف کارت امتیازی متوازن    ۱۹
۲-۲-۲: بستر شکل گیری کارت امتیازی متوازن    ۲۰
۲-۲-۳: روند شکل گیری و تکامل کارت امتیازی متوازن    ۲۲
۲-۲-۴: ابعاد کارت امتیازی متوازن    ۲۴
۲-۲-۴-۱: بعد مالی    ۲۴
۲-۲-۴-۲: بعد مشتریان    ۲۶
۲-۲-۴-۳: بعد فرآیند های داخلی:    ۳۰
۲-۲-۴-۴: بعد رشد و یادگیری    ۳۲
۲-۲-۵: رابطه میان چهار منظر کارت امتیازی متوازن    ۳۳
۲-۲-۶: توازن در ارزیابی متوازن    ۳۴
۲-۲-۷: ویژگی های کارت امتیازی متوازن    ۳۵
۲-۲-۸: کارکرد های کارت امتیازی متوازن    ۳۷
۲-۲-۹:ارتباط کارت امتیازی متوزان با سایر سیستم ها و روش های ارزیابی عملکرد    ۳۹
۲-۲-۱۰: وجه تمایز ارزیابی عملکرد متوازن در سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی    ۴۰
۲-۲-۱۱: راهبرد و کارت امتیازی متوازن    ۴۳
۲-۲-۱۲: موانع موجود در جهت استقرار کارت امتیازی متوازن    ۴۵
۲-۲-۱۳: نقاط قوت ارزیابی عملکرد از طریق کارت امتیازی متوازن    ۴۶
۲-۲-۱۴: مراحل ساخت کارت امتیازی متوازن    ۴۷
ج: پیشینه تجربی پژوهش    ۴۹
۲-۳-۱: تحقیقات داخلی    ۴۹
۲-۳-۲: تحقیقات خارجی    ۵۱
د: چارچوب نظری تحقیق    ۵۲
۲-۴-۱: پیاده سازی کارت امتیازی متوازن    ۵۳
۲-۴-۲: معرفی شرکت شهرک های صنعتی استان قم و نقشه استراتژی آن     ۵۴

فصل سوم    ۵۷
مقدمه    ۵۸
۳-۱: روش تحقیق:    ۵۸
۳-۲: جامعه آماری:    ۵۸
۳-۳:روش نمونه گیری    ۵۸
۳-۴: نمونه پژوهش:    ۵۹
۳-۵: ابزار و روش های جمع آوری داده ها    ۵۹
۳-۶: روایی پرسشنامه    ۶۰
۳-۷: پایایی پرسشنامه    ۶۱
۳-۸: روش تجزیه و تحلیل داده ها    ۶۱
۳-۹:  قلمرو پژوهش:    ۶۴

فصل چهارم    ۶۵
مقدمه    ۶۶
۴-۱: تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی پژوهش    ۶۶
۴-۱-۱: جنسیت کارکنان    ۶۷
۴-۱-۲: نوع همکاری کارکنان با شرکت شهرک های صنعتی     ۶۸
۴-۱-۳ : سطح تحصیلات کارکنان    ۶۹
۴-۱-۴: سطح تحصیلات کارکنان بر اساس جنسیت    ۷۰
۴-۲: تجزیه و تحلیل توصیفی  نتایج پژوهش    ۷۱
۴-۲-۱: سئوال شماره ۱:  آیا عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم در بعد رشد و یادگیری متوازن و قابل قبول است؟    ۷۴
۴-۲-۱-۱: بررسی وضعیت هدف “توسعه مدیریت منابع انسانی شرکت”     ۷۴
۴-۲-۱-۲: بررسی وضعیت هدف “گسترش فرهنگ تعاملات درون سازمانی”.    ۷۷
۴-۲-۱-۳: بررسی وضعیت هدف” آموزش نیروی انسانی شرکت شهرک های صنعتی”    ۷۹
۴-۲-۱-۴: بررسی وضعیت هدف ” توسعه دانش و فناوری روز در شرکت “.    ۸۲
۴-۲-۲: سئوال شماره ۲: آیا عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم در بعد فرایند های داخلی متوازن و قابل قبول است؟    ۸۴
۴-۲-۲-۱: بررسی وضعیت هدف ” ایجاد و بهبود فضاهای فیزیکی و زیربنایی ”    ۸۵
۴-۲-۲-۲: بررسی وضعیت هدف ” نگهداشت منابع انسانی شرکت “.    ۸۷
۴-۲-۲-۳: بررسی وضعیت هدف” ایجاد امکانات زیست محیطی ”    ۸۹
۴-۲-۲-۴: بررسی وضعیت هدف “تسریع در به بهره برداری رساندن واحد های صنعتی”    ۹۱
۴-۲-۲-۵: بررسی وضعیت هدف “افزایش زیر ساخت های دسترسی به منابع مالی”.    ۹۴
۴-۲-۲-۶: بررسی وضعیت هدف ” توانمند سازی واحد های کوچک صنعتی در بازاریابی”    ۹۵
۴-۲-۲-۷: بررسی وضعیت هدف “ارتقاء فن آوری در واحد های صنعتی”    ۹۸
۴-۲-۲-۸: بررسی وضعیت هدف “بهبود فرآیند جذب نیروی انسانی”.    ۱۰۰
۴-۲-۲-۹: بررسی وضعیت هدف “هدایت سرمایه گذاری های خصوصی به سوی شهرک ها”.    ۱۰۲
۴-۲-۲-۱۰:بررسی وضعیت هدف “شناسایی متقابل بازار و واحد های صنعتی”    ۱۰۳
۴-۲-۲-۱۱: بررسی وضعیت هدف  “توسعه منابع در آمد و مدیریت مالی شرکت”    ۱۰۶
۴-۲-۳ سئوال شماره ۳:  آیا عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم در بعد مشتریان متوازن و قابل قبول است؟    ۱۱۰
۴-۲-۳-۱: بررسی وضعیت هدف”تسهیل حضور در بازار های خارجی”    ۱۱۰
۴-۲-۳-۲: بررسی وضعیت هدف “توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد های صنعتی”    ۱۱۳
۴-۲-۳-۳: بررسی وضعیت هدف”فرهنگ سازی و بهبود زمینه های ارتقاء بهره وری”    ۱۱۷
۴-۲-۳-۴: بررسی وضعیت هدف “توانمند سازی نهادهای اجتماعی صنعتی”    ۱۲۰
۴-۲-۴ سئوال شماره ۴:  آیا عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم در بعد خلق ارزش پایدار متوازن و قابل قبول است؟    ۱۲۴
۴-۲-۴-۱: بررسی وضعیت هدف”بهبود خوشه های صنعتی”    ۱۲۴
۴-۲-۴-۲: بررسی وضعیت هدف “توسعه سرمایه گذاری های صنایع کوچک”    ۱۲۷
۴-۲-۴-۳: بررسی هدف “افزایش تعداد کارگاه ها”    ۱۲۸
۴-۲-۴-۴: بررسی وضعیت هدف “افزایش واحد های صنعتی”    ۱۲۹
۴-۲-۴-۵:بررسی وضعیت هدف”افزایش سطح اشتغال صنعت استان”    ۱۳۰
۴-۲-۵ سئوال اصلی پژوهش:  آیا عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم متوازن و قابل قبول است؟    ۱۳۲
۴-۳ خلاصه نتایج    ۱۳۳

فصل پنجم    ۱۳۶
مقدمه:    ۱۳۷
۱-۵: خلاصه نتایج پژوهش و بحث در مورد آن:    ۱۳۸

۵-۱-۱:بررسی مطلوب و متوازن بودن عملکرد شرکت شهرکت های صنعتی استان قم    ۱۳۸

۵-۱-۲: بررسی مطلوب و متوازن بودن عملکرد شرکت شهرکت های صنعتی استان قم در بعد رشد یاد و یادگیری    ۱۳۹
۵-۱-۳:  بررسی مطلوب و متوازن بودن عملکرد شرکت شهرکت های صنعتی استان قم در بعد فرآیند های داخلی    ۱۳۹
۵-۱-۴: بررسی مطلوب و متوازن بودن عملکرد شرکت شهرکت های صنعتی استان قم در بعد مشتریان    ۱۴۰
۵-۱-۵: بررسی مطلوب و متوازن بودن عملکرد شرکت شهرکت های صنعتی استان قم در بعد خلق ارزش پایدار    ۱۴۱
۵-۲: پیشنهادات پژوهش    ۱۴۲
۵-۲-۱: پیشنهادات مربوط به بعد رشد و یادگیری    ۱۴۲
۵-۲-۲: پیشنهادات مربوط به بعد فرآیند های داخلی      ۱۴۳
۵-۲-۳: پیشنهادات مربوط به بعد مشتریان    ۱۴۳
۵-۲-۴: پیشنهادات مربوط به بعد خلق ارزش پایدار     ۱۴۴
۵-۳: محدودیت های پژوهش    ۱۴۴
۵-۴: پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی    ۱۴۵

فهرست منابع    ۱۴۶
پیسوت ها    ۱۵۱
پیوست شماره یک:سنجه های کیفی مورد استفاده در ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم    ۱۵۲
پیوست شماره دو:شاخص های کمی استفاده در ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم    ۱۵۷

فهرست نمودار ها
نمودار شماره۴-۱: توزیع فراوانی کارکنان برحسب جنسیت    ۶۷
نمودار شماره ۴-۲: توزیع فراوانی کارکنان بر اساس نوع همکاری    ۶۸
نمودار شماره۴-۳: توزیع فراوانی کارکنان بر حسب سطح تحصیلات    ۶۹
نمودار شماره۴-۴: توزیع فراوانی کارکنان بر حسب جنسیت و سطح تحصیلات    ۷۰
نمودار شماره ۴-۵: وضعیت سنجه های کیفی هدف “توسعه مدیریت منابع انسانی شرکت”    ۷۵
نمودار شماره ۴-۶: وضعیت تحقق شاخص های کمی هدف “توسعه مدیریت منابع انسانی شرکت”    ۷۶
نمودار ۴-۷: وضعیت تحقق هدف “توسعه مدیریت منابع انسانی شرکت” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۷۷
نمودار شماره۴-۸ : وضعیت سنجه های کیفی هدف ” گسترش فرهنگ تعاملات درون سازمانی”    ۷۸
نمودار شماره ۴-۹: وضعیت سنجه های کیفی هدف ” آموزش نیروی انسانی شرکت شهرک های صنعتی”    ۷۹
نمودار شماره ۴-۱۰: وضعیت شاخص های کمی هدف ” آموزش نیروی انسانی شرکت شهرک های صنعتی ”    ۸۰
نمودار ۴-۱۱: وضعیت تحقق هدف ” آموزش نیروی انسانی شرکت شهرک های صنعتی ” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۸۱
نمودار شماره۴-۱۲: وضعیت سنجه های کیفی هدف “توسعه دانش و فناوری روز در شرکت”    ۸۲
نمودار شماره۴-۱۳: وضعیت عملکرد شرکت در بعد رشد و یادگیری    ۸۴
نمودار شماره۴-۱۴: وضعیت شاخص های کمی هدف ” ایجاد و بهبود فضاهای فیزیکی و زیربنایی ”    ۸۶
نمودار شماره ۴-۱۵: وضعیت سنجه های کیفی هدف ” نگهداشت منابع انسانی شرکت ”    ۸۸
نمودار شماره ۴-۱۶: وضعیت سنجه های کیفی هدف ” ایجاد امکانات زیست محیطی ”    ۸۹
نمودار شماره ۴-۱۷: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف” ایجاد امکانات زیست محیطی ”    ۹۰
نمودار شماره۴-۱۸: وضعیت تحقق هدف ” ایجاد امکانات زیست محیطی ” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۹۱
نمودار شماره ۴-۱۹: وضعیت سنجه های کیفی هدف “تسریع در به بهره برداری رساندن واحد های صنعتی”    ۹۲
نمودار شماره۴-۲۰: وضعیت تحقق هدف “تسریع در به بهره برداری رساندن واحد های صنعتی ” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۹۳
نمودار شماره ۴-۲۱: وضعیت سنجه های کیفی هدف ” افزایش زیر ساخت های دسترسی به منابع مالی”    ۹۴
نمودار شماره ۴-۲۲: وضعیت سنجه های کیفی هدف ” توانمند سازی واحد های کوچک صنعتی در بازاریابی”    ۹۶
نمودار شماره ۴-۲۳: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف” توانمند سازی واحد های کوچک صنعتی در بازاریابی ”    ۹۶
نمودار شماره۴-۲۴: وضعیت تحقق هدف ” توانمند سازی واحد های کوچک صنعتی در بازاریابی ” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۹۷
نمودار شماره ۴-۲۵: وضعیت سنجه های کیفی هدف “ارتقاء فن آوری در واحد های صنعتی”    ۹۸
نمودار شماره۴-۲۶: وضعیت تحقق هدف ” توانمند سازی واحد های کوچک صنعتی در بازاریابی ” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۱۰۰
نمودار شماره ۴-۲۷: وضعیت سنجه های کیفی هدف “بهبود فرآیند جذب نیروی انسانی”    ۱۰۱
نمودارشماره ۴-۲۸: وضعیت سنجه های کیفی هدف “هدایت سرمایه گذاری های خصوصی به سوی شهرک ها”    ۱۰۲
نمودار شماره ۴-۲۹: وضعیت سنجه های کیفی هدف “شناسایی متقابل بازار و واحد های صنعتی”    ۱۰۴
نمودار شماره ۴-۳۰: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف”شناسایی متقابل بازار و واحد های صنعتی”    ۱۰۵
نمودار شماره۴-۳۱: وضعیت تحقق هدف “شناسایی متقابل بازار و واحد های صنعتی” بر اساس سنجه های کیفی و شاخص های کمی    ۱۰۶
نمودار شماره ۴-۳۲: وضعیت سنجه های کیفی هدف “توسعه منابع در آمد و مدیریت مالی شرکت”    ۱۰۷
نمودار شماره۴-۳۳: وضعیت تحقق هدف”توسعه منابع در آمد و مدیریت مالی شرکت” بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۰۸
نمودار شماره۴-۳۴: وضعیت عملکرد شرکت در بعد فرآیند های داخلی    ۱۰۹
نمودار شماره ۴-۳۵: میانگین نمرات سنجه های کیفی هدف”تسهیل حضور در بازار های خارجی”    ۱۱۱
نمودار شماره۴-۳۶: وضعیت تحقق هدف”تسهیل حضور در بازار های خارجی”  بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۱۲
نمودار شماره ۴-۳۷: وضعیت سنجه های کیفی هدف “توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد های صنعتی”    ۱۱۴
نمودار شماره ۴-۳۸: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف”توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد های صنعتی”    ۱۱۵
نمودار شماره۴-۳۹: وضعیت تحقق هدف”توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد های صنعتی”  بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۱۶
شماره ۴-۴۰: وضعیت سنجه های کیفی هدف “فرهنگ سازی و بهبود زمینه های ارتقاء بهره وری”    ۱۱۸
نمودار شماره ۴-۴۱: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف”فرهنگ سازی و بهبود زمینه های ارتقاء بهره وری”    ۱۱۹
نمودار شماره۴-۴۲: وضعیت تحقق هدف”توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد های صنعتی”  بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۲۰
نمودار شماره۴-۴۳: وضعیت سنجه های کیفی هدف “توانمند سازی نهادهای اجتماعی صنعتی”    ۱۲۱
نمودار شماره۴-۴۴: وضعیت تحقق هدف”توانمند سازی نهادهای اجتماعی صنعتی”  بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۲۲
نمودار شماره۴-۴۵: وضعیت عملکرد شرکت در بعد مشتریان    ۱۲۳
نمودار شماره۴-۴۶: وضعیت سنجه های کیفی هدف “بهبود خوشه های صنعتی”    ۱۲۵
نمودار شماره ۴-۴۷: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف “بهبود خوشه های صنعتی”    ۱۲۶
نمودار شماره۴-۴۸: وضعیت تحقق هدف”بهبود خوشه های صنعتی”  بر اساس سنجه های کیفی و  شاخص های کمی    ۱۲۷
نمودار شماره ۴-۴۹: وضعیت تحقق هدف شاخص کمی هدف “افزایش تعداد کارگاه ها”    ۱۲۹
نمودار شماره۴-۵۰: وضعیت عملکرد شرکت در بعد خلق ارزش افزوده    ۱۳۱
نمودار۴-۵۱: وضعیت عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم    ۱۳۲

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: