مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده و دانلود پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

دسته بندی :کسب و کار محمد 1029

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

 

بخشی از توضیحات پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

استراتژی محتوای فیلیپس

وقتی نام شرکت فیلیپس را می‌شنوید یاد چه چیزی می‌افتید؟ شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی با ۱۲۲٫۰۰۰ کارمند است که در ۶۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌دهد. فروش چهار حوزه اصلی فعالیت شرکت یعنی سیستم‌های پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیک و روشنایی به ترتیب ۲۵٪، ۱۰٪، ۳۹٪ و ۲۰٪ درصد از کل فروش شرکت را شامل می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۱۳ کمپین پلاس خود را راه انداخت، اما چرا در محتوای این کمپینش از محصولاتش نامی نمی‌برد و تاکیدش بر سلامت مردم و لذت بردن آنها از زندگیست، چرا تلاش می‌کند نشان دهد که هدفش این است که به کمک خلاقیت، کیفیت زندگی مردمان آسیا را بهبود بخشد؟

چند نکته از استراتژی محتوا که مثال بارز این نکات در ویدئوی این شرکت آمده است:

استراتژی محتوا باید چیزی که مردم “می‌خواهند” و “نیاز دارند” را طوری در اختیارشان قرار بدهد که اعتماد بالایی نسبت به کسب‌و‌کار شما پیدا کنند.

از طرفی در هر کسب‌و‌کاری که هستید، باید استراتژی محتوای شما آینۀ تمام نمای استراتژیِ سازمان و اهداف مدیران ارشد باشد.

اگرچه هدف اصلی فیلیپس ایجاد آگاهی نسبت به برند و افزایش فروش در کشورهای آسیایی و استحکام روابطش با ذینفعان آسیایی‌اش بوده است، اما در واقعیت آنچه انجام داده‌ یک بازی برد-برد هوشمندانه بوده که اهداف مدیران این شرکت را پوشش داده است.

شرکت برای رسیدن به اهداف حقیقی‌اش این کار را از طریق درگیر کردن ذینفعان آسیایی و سایر مخاطبانش به کمک محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی قرار داد بود، انجام داد. کمپین پلاس در مدت دوماه از مردم آسیا خواسته بود که به کمک جمع‌سپاری‌ و با به‌کار‌گیری خلاقیت برای بهبود زندگیِ جمعی شرکت کنند.

چه‌زمانی مردم وقتشان را پای محتوای ما می‌گذارند؟

اگر محتوای ما در زمان ‌و مکان مناسب به دست مردم برسد در صورتی به محتوا توجه می‌کنند که آن محتوا مستقیما نیازهای آنها را هدف قرار داده باشد.
چرا مردمان آسیا در این کمپین حضور پیدا کردند؟ نیاز مردم آسیا چیست؟ محصولات فیلیپس؟! مردم سلامتی، رفاه و لذت از زندگی می‌طلبند و شرکت این نیاز را شناسایی کرده بود و در کنارش به اهداف خودش هم رسید:

محتوای کمپین به دست ۵۰ میلیون نفر رسیده بود و ۱۱ هزار نفر در تایلند و اندونزی در این کمپین شرکت کردند. چندین بیمارستان و مراکز درمانی سرطان با آنها وارد همکاری شدند و نخست وزیر سنگاپور مدیران ارشد شرکت را برای همکاری بیشتر در دفترش ملاقات کرد.

فیلپیس در این کمپین دو ماهه فروشش را درتایلند، سنگاپور و اندونزی ۱۳ درصد افزایش داد، نفوذ برندش در اندونزی ۱۱ درصد و در تایلند ۳ درصد بیشتر شد! بیش از نیم میلیون بار از وبسایتش در آن دو ماه بازدید به عمل آمد و بیشتر از هزار ایده در اندونزی جمع‌سپاری شد.

ما در زمانه‌ای واقع شده‌ایم که مردم با سونامی محتوا و قحطی زمان مواجه‌اند، هیچ فردی وقت عزیزش را صرف محتوای دلبند ما نخواهد کرد، مگر آنکه در هر کسب‌و‌کاری که هستیم خود را مسئول نیازها و خواسته‌های آنها بدانیم و بخواهیم با محتوایی که تولید می‌کنیم مردم را قدرتمندتر و هوشمندتر سازیم.

 

پاورپوینت درباره بازاریابی شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

 

 

 


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

منبع خارجی

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: