مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را که ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏‏

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۸۱
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 
چکیده:
با ظهور و رشد اینترنت و به کارگیری آن در فعالیت های روزمره ،کاربرد اینترنت به سازمانها و شرکت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در کسب و کار خود به منظور کسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و کسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به کار گرفتند و موجب به وجود آمدن کسب و کار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف کسب و ‏‏کار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یکی از زمینه های مهم کسب و کار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد کرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد که در اثر به کارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را که ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏
 
 
 
کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 
 
 
مقدمه‎‏: ‏
امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از ‏‏یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند.دیگر اینترنت یک ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلکه به یکی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏کلی دنیای الکترونیک همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر کرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،۱۳۸۶).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه که نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الکترونیکی ‏‏شکل گرفته اند و همان طور که ماهیت و شکل بازارها تغییر کرده است،قابل پیش بینی است که سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر کند‎.‎
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
‎‏ چکیده    ‏5‏
مقدمه‎‏:‏   5
 

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏    6

بازاریابی‎‏:‏    ‏6‏
بازاریابی سنتی‎‏:‏    ‏6‏
بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏    ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏9‏

مهارت های جست و جو‎    ‏9‏
مهارت های برنامه ریزی‎    ‏9‏
مهارت های تعیین بودجه‎    ‏9‏
مهارت های مدیریت پروژه‎    ‏10‏
مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎    ‏10‏
مهارت های تحلیلی‎    ‏10‏
مهارت های ارتباطی‎    ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎    ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎    ‏11‏
مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏    ‏11‏
مدل هفت آی‎‏:‏    ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎    ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎    ‏14‏
‎● ‎مزایا‎    ‏14‏
‎● ‎محدودیت ها‎    ‏15‏
‎● ‎اقدامات امنیتی‎    ‏15‏
‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎    ‏16‏
‎● ‎اقدامات اخیر‎    ‏16‏
نقش‎ CRM ‎در بازاریابی    ‏17‏
مقدمه‎:‎    ‏17‏
نیروی کالای تازه وارد ها    ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎    ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎    ‏19‏

جدول ۱-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM    ‏20‏
تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎    ‏20‏
دلایل شکل گیری‎ CRM:‎    ‏21‏
اهداف‎ CRM:‎    ‏22‏
پیش نیاز های‎ CRM:‎    ‏22‏
مزایای‎ CRM:‎    ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎    ‏23‏
‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎    ‏23‏
‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎    ‏24‏
‎4-‎شخصی سازی‎:‎    ‏24‏
تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎    ‏24‏
ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎    ‏25‏
نرم افزار های‎ CRM :‎    ‏26‏
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎    ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏
ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎    ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎  :‎    ‏28‏

ائتلاف چند کاناله    ‏29‏
عوامل چند کاناله شامل‎ :‎    ‏30‏
نیروی انسانی و مدیریت    ‏30‏
فن آوری    ‏31‏
عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM    ‏31‏
انتظارات ارتباط    ‏32‏
ادراک ارتباط    ‏32‏
نتیجه گیری‎:‎    ‏32‏
بازاریابی در بانک ‏    ‏33‏
بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏    ‏35‏
 

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری    ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎    ‏43‏
 

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏    ‏46‏

مقدمه    ‏47‏
اهم سوالات تحقیق    ‏47‏
روش تحقیق ‏    ‏48‏
چارچوب نظری تحقیق    ‏49‏
محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته    ‏49‏
جدول شماره ۱- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک    ‏50‏
جدول شماره ۲- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان    ‏51‏
جدول شماره ۳- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید    ‏52‏
اهم نتایج    ‏53‏
اهم پیشنهادات    ‏55‏

 

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین    ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎    ‏57‏
مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏    ‏59‏
وفاداری به یک نام تجاری‎    ‏60‏
نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎    ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏    ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی    ‏64‏
 

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏    ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎    ‏72‏

 

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران    ‏73‏

بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران    ‏74‏
شکل(۴)‏    ‏75‏
تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7  :‏    ‏75‏
خدمات الکترونیکی(از جمله خدمات بانکداری الکترونیکی)‏    ‏76‏
راهکارها:‏    ‏76‏
چالش ها:          ‏    ‏78‏
نتیجه‎‎گیری : ‏    ‏79‏
فهرست منابع و مآخذ:‏    ‏80‏
منابع فارسی:‏    ‏80‏
منابع لاتین:‏    ‏81‏
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: