مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله اصول توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط

ترجمه مقاله اصول توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط

ترجمه مقاله اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط در ۲۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در ۲۱ صفحه پی دی اف

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۵
حجم ۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط در ۲۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در ۲۱ صفحه پی دی اف


 

 


عنوان فارسی :

اصول اصلی برای توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط


عنوان انگلیسی :

Key principles for developing industrially relevant strategic technology management toolkits



  • تعداد صفحات فارسی : ۲۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

  • تعداد صفحات انگلیسی : ۲۱ صفحه

  • نکته این فایل : تمامی ترجمه به جز ترجمه جدول ها و نمودارها انجام شده است .

  • دانلود رایگان فایل انگلیسی : لینک دانلود : http://ofmas.ir/downloadarticle/2031.pdf

  • دانلود فایل ترجمه فارسی : بلافاصله پس از پرداخت ۱۹۰۰۰ تومان می توانید دانلود کنید . قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب .



مطالعه بخشی از ترجمه جهت آگاهی از سطح ترجمه :


بخشی از ترجمه :


چکیده

هنگام بررسی جذب احتمالی و استفاده از ابزارهای مدیریت فناوری توسط صنعت، باید این مسئله محقق شود که شرکت ها با چالشهای دشواری برای انتخاب، پذیرش و تلفیق ابزارهای انفرادی در یک تولکیت (toolkit: بسته نرم افزارى که به شخص امکان توسعه کاربردهاى خاص خود را بسیار ساده تر از حالتى که شخصا “تمام یک برنامه را مى نویسد فراهم مى اورد) مواجه میشوند، که باید در فرایندها و سیستم های سازمانی کنونی شان اجرا شوند. این موقعیت، با کمبود وسیله بی نقص در زمینه ی تلفیق ابزارهای انفرادی کاملا مجهز با یک تولکیت قوی ترکیب میشود که دارای میزان ضروری انعطاف پذیری است همانند اینکه آنها میتوانند برای کاربرد در مسائل ویژه مواجه شده توسط سازمانهای انفرادی ،سفارش داده شوند.به عنوان نخستین مسیر برای ارائه ی یک تولکیت با سودمندی اثبات شده به طور تجربی، این مقاله یک اساس مفهومی را برای توسعه تولکیت ها ، با خلاصه نمودن موقعیت فلسفی زیر بنایی، بر اساس مشاهدات از تحقیقات متعدد و همکاری های بازرگانی با صنعت ارائه میدهد.این جایگاه با یک مجموعه از اصول عملیاتی شده پشتیبانی میشود که میتواند راهنمایی برای سازمانها را ارائه نماید که در مورد شکل مناسب، کارکردها و ویژگی هایی تصمیم گیری می کنند، که باید با هر ابزار یا تولکیت احتمالی ،تجسم شوند.برای نمونه، یک هدف اصلی از یک ابزار، کمک به تصمیم گیری و یک مجموعه اصلی از ابزارهای قدرتمند، منعطف، قابل مقیاس بندی و مدولار  است که باید برای اجازه دادن به کاربران به منظور تولید، بررسی، شکل دهی و اجرای راه حل های ممکن بین طیف وسیعی از مسائل استراتژیک (استراتژیک) ،کافی باشد.از وضعیت فلسفی که ما داریم، حالت مورد ترجیح مشارکت ، کارگاه های آموزشی را با یک فرایند مشارکتی تسهیل مینماید و چشم اندازها و ساختارهای متعدد گفتمان از طریق نمایش های بصری را به منظور مدیریت بار شناختی در محیط همکاری، میسر مینماید.شکل کلی ابزارها، باید برای زمینه داده شده قابل پیکربندی باشد و در یک شیوه کم وزن بر اساس قضیه “کوچک شروع کن و سریع تکرار کن” استفاده شود.

 

 

 

abstract


When considering the potential uptake and utilization of technology management tools by industry, it must be recognized that companies face the difficult challenges of selecting, adopting and integrating individual tools into a toolkit that must be implemented within their current organizational processes and systems. This situation is compounded by the lack of sound advice on integrating well-founded individual tools into a robust toolkit that has the necessary degree of flexibility such that they can be tailored for application to specific problems facedbyindividualorganizations.Asaninitialsteppingstonetoofferingatoolkitwithempirically proven utility, this paper provides a conceptual foundation to the development of toolkits by outlininganunderlyingphilosophicalpositionbasedonobservationsfrommultipleresearchand commercial collaborations with industry. This stance is underpinned by a set of operationalized principles that can offer guidance to organizations when deciding upon the appropriate form, functionsand featuresthat should beembodied byany potential tool/toolkit.For example, a key objective of any tool is to aid decision-making and a core set of powerful, flexible, scaleable and modular tools should be sufficient to allow users to generate, explore, shape and implement possible solutions across a wide array of strategic issues. From our philosophical stance, the preferredmodeofengagementisfacilitatedworkshopswithaparticipatoryprocessthatenables multipleperspectives and structuresthe conversation throughvisualrepresentationsinorder to managethecognitiveloadinthecollaborativeenvironment.Thegenericformofthetoolsshould beconfigurableforthegivencontextandutilizedinalightweightmannerbasedonthepremiseof ‘start small and iterate fast’.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: