تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری
تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری
هدف از این تحقیق تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۴ |
حجم | ۲۱۸۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
نیات رفتاری مشتریان عبارت است از ادراک مشتریان نسبت به عملکرد خدمت دهندگان از لحاظ خدمت رسانی و اینکه آیا مشتریان حاضر به خرید بیشتر از یک سازمان خاص هستند و یا اینکه خرید خود را کاهش خواهند داد. نیات رفتاری یا نیات در رفتار، نتیجه ی فرآیند رضایت مشتریان است. نیات رفتاری را می توان به دو دسته تقسیم نمود: رفتارهای اقتصادی و رفتارهای اجتماعی (Anderson and Mittal, 2000, p:521).
در این تحقیق در ابتدا به تعریف نیات رفتاری مشتریان می پردازیم. در ادامه عوامل مختلف مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان به تفکیک بررسی و تشریح می شوند. در ادامه به بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده می پردازیم. در آخر نیز به نیات رفتاری در تبلیغات موبایلی خواهیم پرداخت.
فهرست مطالب
نیات رفتاری 2
۲-۲-۱) تعریف نیات رفتاری 2
۲-۲-۲) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 3
۱٫ انگیزه: 4
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از: 7
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند: 11
۲-۲-۳) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 13
۲-۲-۴) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان 14
۲-۲-۵) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده 14
• چگونگی خرید: 14
۲-۲-۶) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید 16
شکل ۲- ۴) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۸، ص۳۲۳) 18
۲-۲-۷) اقدام به خرید 19
۲-۲-۸) نیات رفتاری در تبلیغات موبایلی 22
بخش دوم: پیشینه تحقیق 24
مطالعات خارج از کشور: 24
مطالعات داخل کشور: 28
منابع و مآخذ 30
منابع لاتین: 32
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت