دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۰ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | بازاریابی |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: ۲۰ اسلاید
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محیط خرد شرکت
شرکت
تأمین کنندگان
واسطه های بازاریابی
مشتریان
رقبا
اجتماع
نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت
محیط جمعیت شناختی
محیط اقتصادی
محیط طبیعی
محیط فن آوری
محیط سیاسی
افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی
محیط فرهنگی
پاسخ به محیط بازاریابی
مقدمه این فایل:
بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین کنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممکن است له یا علیه شرکت عمل کنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت