مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD

درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD

هدف از این تحقیق ارزیابی درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۹
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی صنایع

توضیحات کامل

دانلود تحقیق رشته صنایع

درک مشتری و  خواسته های او در انجام پروژه QFD

 
 
مقدمه
شناسایـی و فهم خواسته ها ، انتظارات و نیازمنـدیهای مشتریـان ، از جمله مهمتـرین مـراحل انجام پروژه QFD می باشد.نیازمندیهای مصرف کنندگان مرتب با کدام یک از مشخصه های کیفی محصول می باشد؟مطالب این فصل به منظور پاسخ گویی به سؤالات بالا و سایر موارد مبهمی که گریبانگیر اکثرکارشناسان ومشـاوران اجرایی QFD میبـا شد؛ تدوین شده است.در ابتدا لازم است اهمیت و ضرورت “رفتن به محل مصرف و استفاده محصول” (1)  را متذکر شویم. ، مفهوم فوق ازجمله ابتدایی ترین قدمهای اجرای پروژه QFD    می باشد.اهمیت مطلـب فوق به گونه ای است که برخی از سازمانعا به منظـور شناسایی دقیق خواسته مشتریان ،کارشناسان و مهندسان طراح خود را ملزم به انجام یک تلاش و بررسی همه جانبه در این مورد می نماید.به عنوان نمونه یک سازنده موتورهای ماشینهای کشاورزی برای این منظور (درک دقیق خواسته مشتری) مهنـدسان طراح خـود را به مـدت یکسال ملزم به کار و زندکی در کنار کـشاورزان ( مشتریان اصلی محصول خـود ) در محل استفاده از ماشیینهای مورد نظر نمود.
 
واضح است که انتجام چنین بررسی و تحقیق همـه جانبه ای در مورد نیازمنـدیهای مشتریان  در مـحل مصـرف محصول ، زمان و هزینه بالایی را طلب می نماید.اما شک نباید کرد که برای انجام یک پروژه مؤفق QFD  ، گریـزی از این امر نبوده ، هرگز در این راستا چیزی از دت نخواهید داد.پس برای فهـم بهتر منظـور و خواسته مشتری خود به محـل استفاده محصول بروید؛ نحوه استفاده از محصول را مشاهده کنید؛ احساس کنید؛ لمس کنید؛ و خلاصـه آنکه مـدتی را همراه مشتریان خود و مانند آنها زندگی کنید.
 
 
 
کلمات کلیدی:

گسترش عملکرد کیفی

درک مشتری در انجام پروژه QFD

سنجش رضایت مشتری با مدل کانو

خواسته های مشتری در انجام پروژه QFD

 
 
 
 
 
 
 
 فهرست مطالب
۲-۱) مقدمه ۲۲

۲-۲) مرور اجمالی یک پروژه QFD 23

۲-۳) بررسی مقدماتی ندای مشتری با استفاده از جداول VOCT 25

۲-۴) طبقه بندی و سازماندهی خواسته های مشتری ۲۸

۲-۴-۱) مراحل تهیه نمودار  “ وابستگی بین عوامل ” 29

۲-۴-۲) مراحل تهیه نمودار “ درختی ” 31

۲-۵) مدل کانو ۳۴

۲-۵-۱) الزامات اساسی ۳۴
۲-۵-۲) الزامات عملکردی ۳۵
۲-۵-۳) الزامات انگیزشی  37
۲-۶) سؤالهای دوگانه کانو ۳۸
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: