مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویکردهای نظری و عوامل موثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین یک مکان

رویکردهای نظری و عوامل موثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین یک مکان

هدف از این پایان نامه بررسی رویکردهای نظری و عوامل موثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین یک مکان می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۴۹
حجم ۴۲۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی برنامه ریزی شهری

توضیحات کامل

مطالعات بسیاری در مورد شناخت حس تعلق مکانی و ارتباط آن با جنبه های مختلف زندگی اجتماعی صورت گرفته است و صاحبنظران از منظرهای گوناگونی به تبیین و شناخت این حس و نقش آن در زندگی اجتماعی پرداخته اند. به طور کلی این مقوله از دو حیث روانشناسانه و  جامعه شناسانه قابل بررسی است.

 

 

 

در حوزه روانشناسی دیدگاه های روا نشناسان محیطی مورد توجه قرار خواهد گرفت و در حوزه جامعه شناسی دیدگاه های پدیدارشناسان مطمح نظر خواهد بود.در ابتدا رویکردهای نظری خواهد بود که در قالب روانشناسی محیطی و پدیدارشناسی به حس تعلق مکانی پرداخته شد. سپس، عوامل مؤثر بر ایجاد این حس در میان ساکنین یک مکان است. به طور کلی می توان به دو دسته بندی از عوامل مؤثر بر حس تعلق به مکان اشاره کرد، عوامل اجتماعی- فرهنگی و عوامل کالبدی- فضایی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱- ۲ مقدمه    10
۲- ۲ حس تعلق مکانی    11
۱- ۲- ۲ تعریف مفاهیم مرتبط با حس تعلق مکانی    11
۱- ۱- ۲- ۲ مکان    11
۲- ۱- ۲- ۲ حس مکان    16
۳- ۱- ۲- ۲ حس تعلق    19
۴- ۱- ۲- ۲ حس تعلق مکانی    21
۲- ۲- ۲ بررسی ابعاد حس تعلق مکانی    23
۳- ۲- ۲ نظریه های حس تعلق مکانی    25
۱- ۳- ۲- ۲ رویکرد روانشناختی(روانشناسی محیطی)    25
۱- ۱- ۳- ۲- ۲ فریتز استیل    26
۲- ۱- ۳- ۲- ۲ ویلیامز    27
۳- ۱- ۳- ۲- ۲ شامای    28
۴- ۱- ۳- ۲- ۲ لو و آلتمن    29
۵- ۱- ۳- ۲- ۲ جنیفر کراس    31
۲- ۳- ۲- ۲ رویکرد جامعه شناختی(پدیدارشناسی)    32
۱- ۲- ۳- ۲- ۲ یی فو توآن    33
۲- ۲- ۳- ۲- ۲ ادوارد رلف    33
۳- ۲- ۳- ۲- ۲ کریستین نوربرگ شولتز    35
۳- ۲ عوامل اجتماعی- فرهنگی    36
۱- ۳- ۲ سرمایه اجتماعی    36
۱- ۱- ۳- ۲ تعاریف و ابعاد    36
۲- ۱- ۳- ۲ نظریه پردازان سرمایه اجتماعی    38
۱- ۲- ۱- ۳- ۲ پیر بوردیو    38
۲- ۲- ۱- ۳- ۲ رابرت پاتنام    41
۳- ۲- ۱- ۳- ۲ فرانسیس فوکویاما    44
۴- ۲- ۱- ۳- ۲ جیمز کلمن    45
۵- ۲- ۱- ۳- ۲ افه و فوش    49
۲- ۳- ۲ سرمایه فرهنگی    51
۱- ۲- ۳- ۲ تعریف و ابعاد    51
۲- ۲- ۳- ۲ نظریه پردازان سرمایه فرهنگی    53
۱- ۲- ۲- ۳- ۲ پیر بوردیو    53
۲- ۲- ۲- ۳- ۲ کالینز    57
۴- ۲ عوامل فضایی- کالبدی    57
۵- ۲جمع بندی    59
۶- ۲ پیشینه تحقیق    62
۱- ۶- ۲ پیشینه داخلی تحقیق    62
۲- ۶- ۲ پیشینه خارجی تحقیق    79
۳- ۶- ۲ جمع بندی پیشینه تحقیق    85
۷- ۲ چارچوب نظری    90
۸- ۲ مدل نظری تحقیق    94
۹- ۲ سئوالات تحقیق    95
۱۰- ۲ فرضیه های تحقیق    95

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: