مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

طرح توجیهی و کارآفرینی بهره برداری معدن سنگ آهن

طرح توجیهی و کارآفرینی بهره برداری معدن سنگ آهن

طرح توجیهی و کارآفرینی بهره برداری معدن سنگ آهن در ۳۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۲
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

طرح توجیهی و کارآفرینی بهره برداری معدن سنگ آهن در ۳۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

سنگ آهن از نوع سنگ آذرین و با توجه به درجه اکسیداسیون به شکل چهارگان و به اسامی اکسید آهن هماتیت، لیمونیت و ماگماتیت و به رنگهای قرمز، زرد و سیاه در طبیعت یافت می شود و معمولاً با عیار بالای ۴۰% به عنوان ذخیره معدنی و استحصال مرقون به صرفه می باشد.

استخراج سنگ اهک با روش روباز و پلکانی می باشد. بدین ترتیب که ابتدا توسط دریل واگن عملیات حفارید انجام شده و با خرج گذاری چالها با مواد ناریه دینامیت، پودر آنفو و چاشنی الکتریکی و یا معمولی فوری و تأخیری و انفجار قطعات ماده معدنی جدا شده و با استفاده از لودر مواد معدنی جدا شده و با استفاده از لودر مواد معدنی به داخل کامیون ها جهت حمل به کارخانه فراوری و تلغیظ حمل می شود. برای تأمین باد لازم دریل واگن و یا پرقراتورها از کمپرسور استفاده می شود. مختصات چالهای دحفاری شده با دریل واگن با قطر سر مته ۶۴ و یا ۷۶ میلی متر و فواصل چالها از یکدیگر ۵/۱ الی ۲ متر و از طسح آزاد حدود ۴ متر و بسته به نقشه آتشباری می باشد و مشخصات پله ها به عبارت طول سینه کار برابر طول جعبه کار و عمق چال برابر ارتفاع پله و معمولاً ۱۲ متر و عرض پله ها برابر محل استقرار ماشین آلات حفاری، باربری در حدود ۲۰ الی ۲۵ متر می باشد. جهت استخراج عملیات باطله برداری و پاکسازی سطحی معدن انجام شده و سپس آماده سازی پله ها و عملیات استخراج ماده معدنی صورت می گیرد و کلیه عملیات از بالا به پایین صورت خواهد گرفت.

 

۱ – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

بهره برداری سنگ معدن آهن

 

محل اجزا :

 

 

۱ – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

 

 

 

 

 

 

۱ – 4 – دلایل انتخاب طرح :

از آنجا که سنگ آهن مهمترین ماده اولیه مصرفی در کارخانجات تولید آهن و فولاد میباشد که در روشهای مختلف تولید ، بصورت دان هبندی شده و یا تغلیظ شده مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر تعدادی از معادن بزرگ سنگ آهن کشور جهت رفع نیازهای فعلی در حال بهره برداری میباشند ، لکن با در نظر گرفتن برنامه های افزایش ظرفیت فولاد کشور در سالهای آتی ، استفاده از سایر معادن سنگ آهن نیز ضروری بوده و بایستی مورد شناسایی ، اکتشاف و استخراج قرار گرفته و متناسب یا کیفیت آنها در واحدهای تولید آهن و فولاد به روشهای احیاء مستقیم ، کوره بلند و یا سایر روشهای موجود مورد استفاده قرار گیرند.

و همچنین با توجه به خودکفایی این صنعت در دولت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که بهره برداری معدن سنگ آهن می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند این طرح را انتخاب نمودم

۱ – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات وارداتی که ارز زیادی را از کشور خارج می کرد ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: