مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن

هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده و انواع تصمیم گیری های آن می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۷
حجم ۲۰۸۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

افزایش شرایط رقابتی سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به مشتریان و مصرف کنندگان شده است. ایشان متوجه شدند که امروزه، تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنها از مفروضات اساسی شرکت ها می باشد. به این ترتیب مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار مصرف کننده و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر این فرآیند از عمده وظایف مدیران شرکت های بازرگانی و تولیدی است که در نتیجه ی آت، سلیقه ی بازار هدف که از لحاظ پارامترهای سن، درآمد، ذایقه، سطح تحصیلات و غیره با یکدیگر متفاوتند، شناسایی شده و کالا و خدمات متناسب با آن به بازار عرضه می گردد (لشکری و نخجیری؛ ۱۳۸۸؛ ص ۱۴).

 

 

در واقع، بررسی رفتار مصرف کنندگان و اینکه اصولا افراد چگونه و چرا خرید می کنند از سالیان متمادی موضوع مطالعات و تحقیقات دانشمندان است. (جزیی و همکاران؛ ۱۳۸۹؛ ۱۰). محققان رفتار مصرف کننده را فعالیت هایی می دانند که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی یا بالقوه از محصولات مختلف بازار که شامل کالاها، خدمات، ایده ها و محیط فروشگاه ها می شود، هستند (فیروزیان و همکاران؛ ۱۳۸۸؛ ص ۱۲۸).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
رفتار مصرف کننده    2
۲-۱-۱) مقدمه    2

۲-۱-۲) تعریف رفتار مصرف کننده    4

۲-۱-۲-۱) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    6
۲-۱-۲-۲) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    7
۲-۱-۳) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    9
۲-۱-۳-۱) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    10
نمودار۲-۱) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ ۱۳۸۸)    12
شکل۲-۱) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ ۱۳۸۸)    15
۲-۱-۳-۲) تصمیم گیری درباره ی خرید    15

شکل ۲-۲) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۹۹۱)    16

۲-۱-۳-۳) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    17

۲-۱-۳-۴) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    18

۲-۱-۳-۵) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    20

۲-۱-۴) تمایل مصرف کنندگان به خرید    20

۲-۱-۴-۱) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    23

بخش دوم: پیشینه تحقیق    26
مطالعات خارج از کشور:    26
مطالعات داخل کشور:    30
منابع و مآخذ    32
منابع لاتین:    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: