مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان

فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان

هدف از این پایان نامه بررسی فرآیند و مراحل برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان در سازمان می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۹۵
حجم ۱۶۶ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

هر سازمانی به افراد آموزش دیده و با تجربه نیاز دارد تا مأموریت خود را به انجام برساند .اگر توانائیهای کارکنان پاسخگوی این نیاز باشد، آموزش ضرورتی ندارد، اما اگر چنین نباشد لازم است سطح مهارت، توانایی و انطباق پذیری آنان افزایش یابد .

همگام با پیچیده تر شدن مشاغل، بر اهمیت آموزش کارکنان افزوده شده است .تغییر چند باره فعالیت حرفه ای در طول عمر کاری، برای مردم روز به روز عادی تر می شود. این احتمال که فردی مهارتی را بیاموزد وآن را تا حدود چهل سال کار خود بدون تغییر بنیادی ادامه دهد بسیار ضعیف وکمی محال به نظر می رسد.

مزیت های آموزش شغلی که می تواند برای سازمان و کارکنان به همراه داشته باشد آمده است :
۱- برای سازمان
۲- برای افراد
۳- برای مدیریت (افضل خانی، نجابت، ۱۳۹۳، ص ۸۶).

هدف از آموزش کارکنان افزایش دانش و مهارت های شغلی کارکنان به منظور نیل به اهداف سازمان می باشد. این اهداف هنگامی مفید و موثر خواهد بود که نیاز سنجی بر اساس واقعیت طراحی واجرا شده باشد. فرآیند آموزشی نیروی انسانی در سازمان ها شامل تعیین نیازهای آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، اجرای برنامه و ارزشیابی می باشد (Tavakoli, 2010, p 79).

فهرست مطالب

۱-۸- واژگان پژوهش    

بخش اول : آموزش ضمن خدمت ۱۲
۲-۱- ۱- مقدمه    ۱۲
۲-۱-۲- مفهوم آموزش    ۱۳
۲-۱-۳- ضرورت آموزش    ۱۶
۲-۱-۴- آموزش کارکنان    ۱۷
۲-۱-۵- ضرورت آموزش کارکنان در سازمان    ۱۷
۲-۱-۶- تاریخچه آموزش کارکنان    ۲۱
۲-۱-۷- ویژگی ها و اصول اساسی آموزش در سازمان    ۲۲
۲-۱-۸- مزایای آموزش کارکنان    ۲۵
۲-۱-۹- انواع آموزش    ۲۷
۲-۱-۱۰- آموزش ضمن خدمت    ۲۸
۲-۱-۱۱- روش های آموزش ضمن خدمت    ۲۹
۲-۱-۱۲- برنامه ریزی دوره های آموزشی    ۳۲
۲-۱-۱۳- تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان    ۳۲
۲-۱-۱۴- تاریخچه آموزش کارکنان در ایران    ۳۴
۲-۱-۱۵- ماهیت آموزش ضمن خدمت    ۳۵
۲-۱-۱۶- ویژگی ها و اصول آموزش ضمن خدمت    ۳۶
۲-۱-۱۷- اهداف آموزش ضمن خدمت    ۳۷
۲-۱-۱۸- سودمندی های آموزش ضمن خدمت۳۸
۲-۱-۱۹- برنامه ریزی آموزش ضمن خدمت    ۳۸
۲-۱-۲۰- مراحل برنامه ریزی آموزش های ضمن خدمت    ۳۹
۲-۱-۲۱- تعیین نیازهای آموزشی کارکنان    ۴۱
۲-۱-۲۲- اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت    ۴۳
۲-۱-۲۳- فرآیند آموزش نیروی انسانی    ۴۵
۲-۱-۲۴- اهداف نیازسنجی    ۴۶
۲-۱-۲۵- منابع نیازهای آموزشی ضمن خدمت    ۴۷
۲-۱-۲۶- روش های نیازسنجی    ۴۷
۲-۱-۲۷- ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت      ۴۸
۲-۱-۲۸- مراحل ارزشیابی دوره های آموزشی    ۴۹
۲-۱-۲۹- ضرورت انجام ارزشیابی    ۵۰
۲-۱-۳۰- مبانی قانونی آموزش کارکنان دولت    ۵۰

بخش دوم :: رابطه بین آموزش ضمن خدمت و رضایت شغلی ۷۳
۲-۳-۱- جنبه آموزشی کارکنان در رضایت شغلی ۷۳  

بخش سوم : پیشینه تحقیق ۷۵
۲-۴-۱- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در ایران    ۷۵
۲-۴-۲- مروری بر پیشینه و مبانی نظری پژوهش در جهان۷۶
چارچوب نظری تحقیق    ۷۹

منابع

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: