مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی

فصل دوم پایان نامه بازاریابی الکترونیکی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۸
حجم ۱۰۶ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

بازاریابی الکترونیکی زمانی شکل می گیرد که زیر ساختهای فنی(پایگاه اطلاعاتی،ترمینال های مناسب،سرورها،نرم افزارها و….)فراهم گردد و ارتباط با مشتری با استفاده از این فناوری برقرار شود.این ارتباط عمدتاً در قالب طراحی وب سایت مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

 

استن  اعتقاد دارد زمانی بازاریابی اینترنتی شکل می گیرد که عوامل آمیخته بازاریابی(۴p) به روش الکترونیکی انجام گیرد. همانطور که اینترنت فرصت و بازاریابی خوبی را برای شرکت ها ایجاد کرده است، تلاش شرکت ها در ارائه محصولات و خدمات قابل قبول را می طلبد. با توجه به اینکه این کانال توزیع نسبتا جدید توانایی های بالقوه فراوانی دارد. بنابرایت اهمیت دارد که فروشگاههای اینترنتی شیوه بازاریابی صحیح اینترنتی را بشناسند و عوامل تاثیر گذار بر آن را درک کرده و تاثیری را که بازاریابی اینترنتی بر عملکرد این فروشگاه ها دارند را دریابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۱-    : بازاریابی اینترنتی    2
۱-۱-۱-    تعریف بازاریابی اینترنتی    2
۱-۱-۲-    اصول بازاریابی الکترونیکی    3
۱٫اصل خیابان بن بست:    3
۲٫اصل بده بستان:    3
۳٫اصل اعتماد:    3
۵٫اصل روزنه:    4
۱-۱-۳-    بازاریابی اینترنتی،اهمیت و مزایای آن:    5
۱٫بعد ارتباطی(تبادل اطلاعات میان خریداران و فروشندگان):    5
۱-۱-۴-    2.بعد مبادلاتی(فعالیت های مربوط به فروش محصولات):    6
۱-۱-۵-    2-4-4آمیخته بازاریابی محور پارادایم جدید    6
جدول‏2 4تحولات بازاریابی در ابعاد مختلف    8
۱-۱-۶-    تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی(قاضی زاده،عباسی اسفنجانی ،۱۳۸۵،ص۴۵):    8
۱-۱-۷-    ایجاد وب سایت یا پایگاه الکترونیکی در شبکه جهانی برای سازمان و معرفی آدرس به موتورهای جستجو گر اصلی و گروه های تخصصی و فهرست های اینترنتی:    8
۱-۱-۸-    بازاریابی از طریق پست الکترونیک:    9
۱-۱-۹-    گروه های خبری و اتاق های گفتگو:    9
۱-۱-۱۰-    کوکی ها:    11
۱-۱-۱۱-    بازاریابی ویروسی(viral marketing):    11
۱-۱-۱۲-    بازاریابی شبکه ای(Net work marketing):    12
۲-    پیشینه موضوعی پژوهش:    13
۳-    منابع و مأخذ    17


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: