مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی

فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در آموزش عالی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۰۵
حجم ۴۳۰۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

در خصوص تعریف مدیریت دانش توافقی وجود ندارد و تعاریف گوناگونی در این خصوص ارائه گردیده است که هر یک ابعادی از این موضوع را نمایش می دهد. با بررسی و تحلیل تعاریف موجود در زمینه مدیریت دانش، چند نمونه از تعاریفی که جامع،کاربردی و دقیق هستند مختصراً در ذیل به آن ها اشاره می گردد:

 

 

 

 سویبی  (1997) معتقد است مدیریت دانش، هنر خلق ارزش بوسیله بکارگیری سرمایه های فکری می باشد. حسن علی  (2002 ) مدیریت دانش را به عنوان یک مجموعه پدیدار شده از استراتژیها و راهکارها برای خلق، نگهداری و استفاده دارایی های دانش (شامل افراد و اطلاعات) تعریف می کند که اجازه می دهد دانش در زمان مناسب و به افرادی که نیاز دارند جریان یابد، بطوری که آنها بتوانند از این دارایی ها برای ایجاد ارزش بیشتر برای شرکت استفاده کنند.

 

 

 

 

این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مدیریت دانش در آموزش عالی می باشد که در آن مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی بررسی خواهد شد. مدیریت دانش در آموزش عالی مجموعه ای از فرآیندهای سازمانی است که از ایجاد و انتقال دانش در این مؤسسات حمایت کرده و دست‌یابی به اهداف سازمانی و دانشگاهی را ممکن می سازد (صادقی آرانی،۱۳۸۷). نقش اصلی این مؤسسات، مدیریت کردن دانش (هم دانش ضمنی و هم دانش آشکار) است تا بتوانند عملکرد دانش را جهت توسعه و پیشرفت جامعه افزایش دهند (حمیدی زاده،۱۳۸۷). 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب       

فصل دوم: ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در آموزش عالی

۲ ۱  مقدمه. 
۲ ۲  مدیریت دانش.
۲ ۲ ۱ گذری بر مدیریت دانش
۲ ۲ ۲ دانش                                                           
۲ ۲ ۲ ۱  روابط داده،اطلاعات و دانش
۲ ۲ ۲ ۲  داده.
۲ ۲ ۲ ۳ اطلاعات .
۲ ۲ ۳ طبقه بندی انواع دانش.
۲ ۲ ۴ منابع دانشی سازمان.
۲ ۲ ۵ تعاریف مدیریت دانش
۲ ۲ ۶  اهمیت به کارگیری مدیریت دانش.
۲ ۲ ۷ اهداف مدیریت دانش.
۲ ۲ ۲ ۸ فرآیند های مدیریت دانش
   2 2 9 مدیریت دانش در آموزش عالی.
 2 3 سنجش مدیریت دانش.
۲ ۳ ۱  سنجش اثربخشی مدیریت دانش.
۲ ۳ ۲  انواع رویکرد های سنجش مدیریت دانش.
۲ ۳ ۳  ابزارهای سنجش مدیریت دانش.
   2  3 3 1  کارت امتیازی متوازن
   2 3 3 2  جهت یاب اسکاندیا
   2 3 3 3  نظارت بر دارایی‌های نامشهود.
  2 3 3 4  حسابداری منابع انسانی.
  2 3 3 5  روش شناسیKP3.
  2 3 3 6  شاخص عملکرد مدیریت دانش.
  2 3 3 7  سیستم مبتنی بر رضایت کاربر
۲  3 4  مقایسه ابزار های سنجش مدیریت دانش.
۲ ۴  مدل تحقیق و اجزای آن.
   2 4 1 کارت امتیازی متوازن. .
  2 4 2 . شاخص عملکرد مدیریت دانش.
  2 4 3 . فرآیند تحلیل شبکه‌ای.
۲ ۵  دانشگاه مازندران.

۲ ۶ مروری بر تحقیقات انجام شده مدیریت دانش در آموزش عالی

   2 6 1 تحقیقات خارجی.
   2 6 2 تحقیقات داخلی.
۲ ۷ خلاصه فصل دوم

منابع و مأخذ

 

 

 

 

فهرست شکل‌ها
۱۷ شکل۲ ۱  اثر اطلاعات و دانش بر تصمیم گیری
۴۰ شکل۲ ۲  رابطه بین مولفه های اصلی در متدلوژیKp3 برای تعیین سهم دانش در عملکرد شرکت.
۴۶ شکل۲ ۳  مدل اولیه تحقیق.
۴۸ شکل۲ ۴  ارتباط کارت امتیازی متوازن با مدیریت دانش.
۵۱ شکل۲ ۵  تفاوت ساختار سلسله مراتب و شبکه.
۵۴ شکل۲ ۶  فرمت استاندار سوپر ماتریس.
۵۸ شکل۲ ۷  مدل سنجش اثر بخشی مدیریت دانش.
۵۹ شکل۲ ۸  مدلANP سنجش عملکرد مدیریت دانش.
۶۰ شکل۲ ۹  مدل وو و ونگ برای ارزیابی موفقیت مدیریت دانش
۶۲ شکل۲ ۱۰ توانمندی مدیریت دانش به منظور اثربخشی مدیریت دانش.
۶۵ شکل۲ ۱۱ مدل مفهومی ارزیابی و آسیب‌شناسی مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی.
۶۸ شکل۲ ۱۲ مدل عوامل تأثیر گذار بر موفقیت سیستم مدیریت دانش و همچنین پیامدها آن
۷۳ شکل۲ ۱۳ چارچوب مرور ادبیات پژوهش

فهرست جداول
۳۳ جدول ۲ ۱  رویکرد های متفاوت ارزیابی مدیریت دانش.
۳۶ جدول ۲ ۲  شاخص های کارت امتیازی متوازن.
۳۷ جدول ۲ ۳  شاخص های جهت یاب اسکاندیا.
۳۸ جدول ۲ ۴  شاخص های نظارت بر دارایی های نا مشهود
۳۹ جدول ۲  5 شاخص های حسابداری منابع انسانی.
۴۰ جدول ۲ ۶  شاخص های متدلوژی Kp3
۴۲ جدول ۲ ۷  شاخص های عملکرد مدیریت دانش.
۴۳ جدول ۲ ۸  شاخص های سیستم مبتنی بر رضایت کاربر.
۴۴ جدول ۲ ۹  مقایسه ابزارهای سنجش مدیریت دانش
۴۸ جدول ۲ ۱۰  مدل کارت امتیازی متوازن برای دانشگاه.
۶۹ جدول ۲ ۱۱  پژوهش های انجام شده در حوزه سنجش مدیریت دانش

فهرست نمودارها
۵۲ نمودار۲ ۱  ارتباط درونی و بیرونی میان عناصر
۶۳ نمودار۲ ۲  سلسله مراتب سنجش اثربخشی مدیریت دانش
۶۴ نمودار۲ ۳ مدل سلسله مراتبی ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش سازمان.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: