مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی ۷۳ صفحه

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هویت سازمانی ۷۳ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۳
حجم ۳۱۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هویت سازمانی که در آن به بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم.افزایش توجه به مبانی نظری هویت سازمانی و انجام تحقیقات متعدد پیرامون آن سبب غنای بیشتر این مفهوم و عمیق تر شدن آن و هم چنین بسط و توسعه آن به سطوح مختلف تجزیه و تحلیل در حیطه سازمانی و به کارگیری آن به شیوه های متعدد و متنوع گردیده است. این همان چیزی است که " فورمن " (2000) از آن تحت عنوان " تنوع نظری شگفت انگیز" یاد می کند.

 

تحقیقات هویت سازمانی بیانگر توجه به هر دو جنبه بیرونی و درونی هویت بوده و به سمت الگو سازی این مفهوم در شکل و محتوی و نشان دادن نحوه تعامل پویای آن با سازمان گرایش دارند. اعمال توجه کافی به پیشرفت های کلیدی، بینش ها و موضوعات مورد توجه در هر یک از این قلمروها تفاوت های موجود در هر یک از حوزه ها در خصوص مفهوم ها هویت را بیش از پیش آشکار می نماید (Cornelissen et al:2007: 4) 

 

 

 

 در مقایسه با سایر معانی ، هویت از جمله مفاهیمی است که با دیدگاه های مختلف تئوریک مفهوم سازی شده و برای اطلاق به موضوعات مفهومی مختلفی به کار گرفته شده است. از منظر زبان شناسی ، این تکثر و تعدد در معانی به قابلیت ارائه تعابیر و تفاسیر گوناگون از مفاهیم مرتبط با سازه هویت باز می گردد. این مسئله به خصوص زمانی که مفهوم هویت با واژه هایی نظیر "اجتماعی"، "سازمانی" و "شرکتی" عجین می گردد ، نمود بیشتری می یابد. به دلیل همین تعدد و تنوع در تعاریف و تفاسیر از هویت است که این مفهوم به سرعت به تحقیقات و پژوش های به عمل آمده در حوزه های مختلف تسری یافته است.

 

 

مفاهیمی نظیر هویت اجتماعی، سازمانی و شرکتی ، به شیوه های مختلفی درک و استفاده می شوند. به عنوان مثال در ادبیات مربوط به بازاریابی و ارتباطات ، مفهوم هویت با روش ارتقاء جایگاه و وجهه شرکت از دید ذینفعان ، در ارتباط است. در حیطه روان شناسی اجتماعی مفهوم هویت با یافتن پاسخی برای این سوال که چگونه می توان خود احترامیِ جمعی را به وسیله ارائه تعاریفی مثبت از درون گروه و تمایز آن از سایر گروه ها ارتقا داد ، در ارتباط می باشد.

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۱    تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی    12
فصل دوم: مطالعات نظری
مقدمه    17
۲-۱ بخش اول: هویت سازمانی    17 
۲-۱-۱ مقدمه     17  
۲-۱-۲ هویت: لغت شناسی و بستر شناخت    20 
۲-۱-۳ هویت چیست؟    23 
۲-۱-۴ انواع هویت    25
۲-۱-۴-۱ هویت اجتماعی    30
۲-۱-۴-۲ هویت شرکت    34
۲-۱-۴-۳ هویت سازمانی    38
۲-۱-۵  ساخت وشکل گیری هویت    48
۲-۲ بخش دوم: 
۲-۲-۱ عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی    53
۲-۲-۱-۱ توجه رسانه ها    54
۲-۲-۱-۲ وجهه خارجی سازمان     59 
۲-۲-۱-۳ ارتباطات خارجی سازمان     62 
۲-۳ بخش سوم:
۲-۳-۱ عوامل درون سازمانی موثر در شکل گیری هویت سازمانی    65
۲-۳-۱-۱ تیم مدیران عالی سازمان     66
۲-۳-۱-۲ مدیریت منابع انسانی    70
۲-۳-۱-۳ عملیات سازمان     73 
۲-۳-۱-۴ ارتباطات داخلی سازمان     75

پیشینه تحقیق      
۲-۵-۱ پژوهش های داخلی    
۲-۵-۲ پژوهش های خارجی      
منابع  و ماخذ     

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: