مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری علل تاثیرگذار بر حس تعلق مکانی ساکنین در سکونتگاههای رسمی و غیررسمی

مبانی نظری علل تاثیرگذار بر حس تعلق مکانی ساکنین در سکونتگاههای رسمی و غیررسمی

هدف از این مبانی نظری بررسی علل تاثیرگذار بر حس تعلق مکانی ساکنین در سکونتگاههای رسمی و غیررسمی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۴۰
حجم ۴۳۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی جغرافیا و برنامه ریزی شهری

توضیحات کامل

با توجه به اینکه هدف تحقیق حاضر، بررسی و مقایسه عوامل مؤثر بر حس تعلق مکانی میان ساکنین شهر جدید پرند(اسکان رسمی) و ساکنین نسیم شهر(اسکان غیررسمی) عنوان شده است. در مبانی نظری تحقیق، مفهوم حس تعلق مکانی از نقطه نظر افراد مختلف تعریف و نظریه های مرتبط با آن در دو رویکرد روانشناسی محیطی و پدیدارشناسی مطرح شد.

 

 

 

همچنین ابعاد حس تعلق مکانی مشخص و ابعاد عاطفی، شناختی و رفتاری مبنای بررسی و شناخت حس تعلق مکانی در نمونه های موردِ مطالعه قرار گرفت. سپس به منظور بررسی و مقایسه عوامل مؤثر بر ایجاد حس تعلق مکانی در میان ساکنین شهرجدیدپرند و نسیم شهر؛ عوامل سرمایه اجتماعی، سرمایه فرهنگی، نگرش به    ویژگی های فضایی- کالبدی، مدت زمان سکونت، ویژگی های فردی و تاثیر آنها بر حس تعلق مکانی در هر دو نوع اسکان مبنای مطالعه و سنجش با استفاده از روش ترکیبی(پیمایش در زمره روش های کمّی و بحث گروهی متمرکز در زمره روش-های کیفی، به عنوان یک روش تکمیلی پس از پیمایش) قرار گرفت. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

 

فصل۲ (ادبیات و مبانی نظری تحقیق)    9
۱- ۲ مقدمه    10
۲- ۲ حس تعلق مکانی    11
۱- ۲- ۲ تعریف مفاهیم مرتبط با حس تعلق مکانی    11
۱- ۱- ۲- ۲ مکان    11
۲- ۱- ۲- ۲ حس مکان    16
۳- ۱- ۲- ۲ حس تعلق    19
۴- ۱- ۲- ۲ حس تعلق مکانی    21
۲- ۲- ۲ بررسی ابعاد حس تعلق مکانی    23
۳- ۲- ۲ نظریه های حس تعلق مکانی    25
۱- ۳- ۲- ۲ رویکرد روانشناختی(روانشناسی محیطی)    25
۱- ۱- ۳- ۲- ۲ فریتز استیل    26
۲- ۱- ۳- ۲- ۲ ویلیامز    27
۳- ۱- ۳- ۲- ۲ شامای    28
۴- ۱- ۳- ۲- ۲ لو و آلتمن    29
۵- ۱- ۳- ۲- ۲ جنیفر کراس    31
۲- ۳- ۲- ۲ رویکرد جامعه شناختی(پدیدارشناسی)    32
۱- ۲- ۳- ۲- ۲ یی فو توآن    33
۲- ۲- ۳- ۲- ۲ ادوارد رلف    33
۳- ۲- ۳- ۲- ۲ کریستین نوربرگ شولتز    35
۳- ۲ عوامل اجتماعی- فرهنگی    36
۱- ۳- ۲ سرمایه اجتماعی    36
۱- ۱- ۳- ۲ تعاریف و ابعاد    36
۲- ۱- ۳- ۲ نظریه پردازان سرمایه اجتماعی    38
۱- ۲- ۱- ۳- ۲ پیر بوردیو    38
۲- ۲- ۱- ۳- ۲ رابرت پاتنام    41
۳- ۲- ۱- ۳- ۲ فرانسیس فوکویاما    44
۴- ۲- ۱- ۳- ۲ جیمز کلمن    45
۵- ۲- ۱- ۳- ۲ افه و فوش    49
۲- ۳- ۲ سرمایه فرهنگی    51
۱- ۲- ۳- ۲ تعریف و ابعاد    51
۲- ۲- ۳- ۲ نظریه پردازان سرمایه فرهنگی    53
۱- ۲- ۲- ۳- ۲ پیر بوردیو    53
۲- ۲- ۲- ۳- ۲ کالینز    57
۴- ۲ عوامل فضایی- کالبدی    57
۵- ۲جمع بندی مبانی نظری    59
۶- ۲ پیشینه تحقیق    62
۱- ۶- ۲ پیشینه داخلی تحقیق    62
۲- ۶- ۲ پیشینه خارجی تحقیق    79
۳- ۶- ۲ جمع بندی پیشینه تحقیق    85
۷- ۲ چارچوب نظری    90
۸- ۲ مدل نظری تحقیق    94
۹- ۲ سئوالات تحقیق    95
۱۰- ۲ فرضیه های تحقیق    95

 

 

 

 

منابع    

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: