مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۸
حجم ۱۰۷ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

اسمیت  و چافی  بازاریابی اینترنتی را دست یابی به اهداف بازاریابی از طریق به کارگیری فن آوری ارتباطات الکترونیکی تعریف می کنند.این فن آوری شامل اینترنت، پست الکترونیکی،پایگاه های داده و تلفن های سیار است. در یکی از ساده ترین تعاریف، بازاریابی اینترنتی شامل دستیابی به اهداف بازار از طریق بکارگیری تکنولوژی های دیجیتالی می باشد( محمد و همکاران، ۲۰۰۲ ).

 

 

 

در حقیقت،بازاریابی اینترنتی از دو رکن بازاریابی و مجازی بودن تشکیل شده است.رکن مجازی به ارتباط مشتری که بی واسطه،دو سویه و با قابلیت ذخیره سازی برای بازیابی مجدد برای پاسخگویی است،اشاره دارد.برای کلیه ارتباطات مجازی از واسطه های الکترونیک استفاده می شود که در بازاریابی مجازی «اینترنت» این نقش را بازی می کند.

 

 

 

 

با این توجه،بازاریابی اینترنتی،فرایند ساخت و حفظ روابط با مشتری در فعالیت های بر خط است که مبادله ایده،محصول و خدمات را تسهیل کرده،موجب تأمین رضایت هر دو طرف مبادله می گردد.پراساد و همکاران نیز بازاریابی  اینترنتی را استفاده از اینترنت در فعالیت های بازاریابی مرتبط با مشتری،مرتبط با کانال های توزیع و فروش،تحقیقات بازاریابی و ارتباطات مدیریت تعریف می کنند(آذر۱۳۸۴،ص ۷).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۱-    : بازاریابی اینترنتی    2
۱-۱-۱-    تعریف بازاریابی اینترنتی    2
۱-۱-۲-    اصول بازاریابی الکترونیکی    3
۱٫اصل خیابان بن بست:    3
۲٫اصل بده بستان:    3
۳٫اصل اعتماد:    3
۵٫اصل روزنه:    4
۱-۱-۳-    بازاریابی اینترنتی،اهمیت و مزایای آن:    5
۱٫بعد ارتباطی(تبادل اطلاعات میان خریداران و فروشندگان):    5
۱-۱-۴-    2.بعد مبادلاتی(فعالیت های مربوط به فروش محصولات):    6
۱-۱-۵-    2-4-4آمیخته بازاریابی محور پارادایم جدید    6
جدول‏2 4تحولات بازاریابی در ابعاد مختلف    8
۱-۱-۶-    تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی(قاضی زاده،عباسی اسفنجانی ،۱۳۸۵،ص۴۵):    8
۱-۱-۷-    ایجاد وب سایت یا پایگاه الکترونیکی در شبکه جهانی برای سازمان و معرفی آدرس به موتورهای جستجو گر اصلی و گروه های تخصصی و فهرست های اینترنتی:    8
۱-۱-۸-    بازاریابی از طریق پست الکترونیک:    9
۱-۱-۹-    گروه های خبری و اتاق های گفتگو:    9
۱-۱-۱۰-    کوکی ها:    11
۱-۱-۱۱-    بازاریابی ویروسی(viral marketing):    11
۱-۱-۱۲-    بازاریابی شبکه ای(Net work marketing):    12
۲-    پیشینه موضوعی پژوهش:    13
۳-    منابع و مأخذ    17


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: