مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک ۳۳ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک ۳۳ صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۳
حجم ۱۸۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد. در بخش اول (چارچوب) ادبیات نظری تفکر استراتژیک تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق تفکر استراتژیک در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

 

تفکر استراتژیک برای دستیابی به یک منظر یکپارچه و کل-نگر، نیازمند توجه به جزئیات و ارائه تصویری کامل از جزئیات است. از این رو، تفکر استراتژیک به معنای تفکر استقرایی نیز است که پایین نگری باید از بالانگری حمایت کند. در تکامل رویکردهای مرتبط با راهبرد می بینیم که مفهوم تفکر استراتژیک جایگاه مهمی یافته و نوع نگاه و رویکرد ما در چارچوب تفکر استراتژیک است که نشان دهنده افق حرکت و نحوه حرکت ماست. در چنین رویکردی، لزوم وجود تفکر استراتژیک برای مواجهه با محیط متغیر و پیچیده بسیار مهمتر از وجود برنامه های مدرن و گام به گام برای رسیدن به اهداف در قالب برنامه ریزی استراتژیک می باشد. این تفکر استراتژیک به نوعی توصیف کننده فضای حرکتی سازمان است و برنامه های استراتژیک را در بر می گیرد و آنها را هدایت می-کند.

 

 

در فضای تفکر استراتژیک ابزارها و رویکردها متفاوت شده و لازم است به رویکردهایی پرداخته شود که خصوصیات مورد نظر در تفکر استراتژیک مانند خلاقانه بودن، کل نگر بودن، جمعی بودن، چند بعدی بودن و … را به همراه داشته باشند. از این رو، رویکردهایی مانندآینده نگاری که مبتنی بر این خصوصیات شکل گرفته اند، می توانند بسیار مورد توجه بوده و کارایی داشته باشند(کرامت زاده و محمدی، ۱۳۸۷). 

 

 به این ترتیب است که برنامه ریزی استراتژیک جایگاه قبلی خود را از دست می دهد و مفهوم تفکر استراتژیک در فضا راهبرد اهمیت بیشتری می یابد. در برنامه ریزی استراتژیک سعی می شود که در یک فرایند رسمی و مشخص، مجموعه ای از گزینه ها برای حرکت سازمان در افق معمولاً کوتاه مدت بیان شوند و از این رو یک رویکرد تجویزی، ساختاریافته و مبتنی بر این پیش فرض است که محیط نه چندان پویا و پیچیده است. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تفکر استراتژیک

۲-۴ -تفکر استراتژیک    
۲-۵-تحول رویکردهای راهبرد
۲-۶ -تفکر استراتژیک و ابعاد آن
۲-۷ -الگوهای مدیریت استراتژیک در بخش عمومی
۲-۸ -کاربست مدیریت استراتژیک در سازمان‌های دولتی
۲-۹- رشد یافتگی ورشد نیافتگی آرگریس
۲-۱۶ -پیشینه تحقیق
۲-۱۶-۱- تحقیقات انجام شده خارجی
۲-۱۶-۲ -تحقیقات انجام شده داخلی
منابع و ماخذ
منابع فارسی    
منابع غیر فارسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: