مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۶
حجم ۲۲۷۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده می باشد که در بخش ابتدا به تشریح مبانی نظری رفتار مصرف کننده بصورت کامل خواهیم پرداخت و در بخش دوم پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

 

هاوکینز  (1992)، مصرف کننده را به عنوان یک واحد تصمیم گیری در نظر می گیرد که به جمع آوری اطلاعات و پردازش آگاهانه یا ناآگاهانه در موقعیت موجود پرداخته و برای دستیابی به رضایت و بهبود سبک زندگی فعالیت می نماید (صمدی ، ۱۳۸۶،ص۸).

 

رفتار مصرف کننده، مطالعه ی واحدهای خرید و فرآیندهای مبادله مشمول در خرید، مصرف و دور انداختن کالاها، خدمات و ایده ها است. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی بوده و دربرگیرنده ی افراد و آنچه که خرید می کنند، چرا و چگونه خرید آنها، بازاریابی و آمیخته با آن و بازار می باشد. رفتار مصرف کننده پدیده ی ظریفی است زیرا رفتارافراد همواره واضح و آشکار نیست و لذا عملکرد آنها به عنوان مصرف کنندگان، بسیاری اوقات قابل پیش بینی نیست (نعلچی کاشی و همکاران؛ ۱۳۹۱؛ ۵۰).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۱-۱)    مقدمه    5

۱-۶)    چارچوب نظری تحقیق رفتار مصرف کننده    10

شکل ۱-۱) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    16
۱-۷)    فرضیه های تحقیق    17

۱-۸) تعاریف مفهومی و عملیاتی رفتار مصرف کننده    17

فصل دوم:مبانی نظری رفتار مصرف کننده ۲۱

بخش اول: رفتار مصرف کننده    22
۲-۱-۱) مقدمه    22
۲-۱-۲) تعریف رفتار مصرف کننده    23
۲-۱-۲-۱) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    25
۲-۱-۲-۲) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    26
۲-۱-۳) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    29
۲-۱-۳-۱) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    30
نمودار۲-۱) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ ۱۳۸۸)    32
شکل۲-۱) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ ۱۳۸۸)    35
۲-۱-۳-۲) تصمیم گیری درباره ی خرید    35
شکل ۲-۲) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۹۹۱)    36
۲-۱-۳-۳) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    37
۲-۱-۳-۴) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    38
۲-۱-۳-۵) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    39
۲-۱-۴) تمایل مصرف کنندگان به خرید    40
۲-۱-۴-۱) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    43

 

بخش دوم: پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده    46

مطالعات خارج از کشور:    46
مطالعات داخل کشور:    50
منابع و مآخذ    52
منابع لاتین:    54

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: