مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری در ۳۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۱ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق عاطفی و شناختی و رفتاری در ۳۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی های فایل
– ۳۱ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
– منبع نویسی شده به شیوه APA
– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۴ به قبل و بخش پیشینه از ۲۰۱۴ به قبل
– شامل ۲۴ صفحه متن و ۷ صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
مقدمه
معانی و تعاریف
اهمیت و آثار اشتیاق
اقسام اشتیاق دانشجویی
اشتیاق رفتاری
اشتیاق تحصیلی
اشتیاق عاطفی
اشتیاق شناختی
سیر تکاملی تعاریف اشتیاق
سوابق تحقیق
منابع
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
یکی از اهداف و وظایف مهم آموزش و پرورش ایجاد زمینه برای رشد همه جانبه فرد و تربیت انسان های سالم، کارآمد و مسئـول برای ایفـای نقش در زندگی فردی و اجتماعی است. توجه به عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی سال هاست که مورد توجه متخصصان آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی قرار گرفته و سالانه سهم زیادی از تحقیقات را به خود اختصاص می دهد و عدم پیشرفت تحصیلیتأثیر بسزایی در سرنوشت فرد و در آینده جامعه دارد(عطاری و همکاران ،۱۳۸۱).
پیشینه تحقیقات
گردان و همکاران(۲۰۱۲)در پژوهش خود، افکار خود به خود تعلل ورزی به عنوان سازه شخصی و آنالیز وتهیه فهرستی از تعلل ورزی» را در دانشجویان ارائه کردند.یافته ها نشان داد که تعلل ورزی در دانشجویان در افزایش استرس و دیسترس موثر است.وسودمندی پتانسیل مسائل شناختی وپیاده سازی مداخلات رفتاری شناختی در کاهش تعلل ورزی موثر می باشد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت