مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۲ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف پیشرفت در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی های فایل
– ۲۲ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
– منبع نویسی شده به شیوه APA
– منابع بخش مبانی از ۲۰۰۸ به قبل و بخش پیشینه از ۱۳۹۴ به قبل
– شامل ۱۵ صفحه متن و ۷ صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
تعاریف اهداف پیشرفت
جهت گیری هدف
پژوهش های پیرامون جهت گیری هدف
پیشینه پژوهش
منابع
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
یکی از موضوعات مهم در حوزه انگیزش و یادگیری، بررسی نقش اهداف پیشرفت یا سوگیریهای اهداف است. جهتگیریهای اهداف، اهداف و معانی هستند که شخص برای رفتار پیشرفت خود در نظر میگیرد (ریان و پینتریچ ، ۱۹۹۷). در تفکیک اهداف پیشرفت، ابتدا پژوهشگران فقط بر دو جهتگیری تبحری و عملکردی تأکید میکردند (دووک ، ۲۰۰۰)، ولی شواهد و نظریه های جدیدتر سه جهت¬گیری هدفی (میدگلی و همکاران، ۱۹۹۸) یا حتی چهار جهتگیری هدفی تبحری-رویکردی، تبحری-اجتنابی، عملکردی-رویکردی و عملکردی-اجتنابی را پیشنهاد میکنند (الیوت، فونسکا و مولر، ۲۰۰۶).
پیشینه تحقیقات
پکران، الیوت و مایر (۲۰۰۶) در پژوهش خود به یافته های زیر رسیدند: اهداف تبحری پیش بینی کننده مثبت لذت بردن از یادگیری، امید و غرور و پیش بینی کننده منفی خستگی و خشم بود. اهداف رویکرد عملکرد پیش بینی کننده مثبت غرور بود در صورتی که اهداف اجتناب عملکرد پیش بینی کننده مثبت اضطراب، ناامیدی و شرمساری بود.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت