مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی در ۲۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۰
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش جراحی زیبایی در ۲۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

– ۲۰ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

– منبع نویسی شده به شیوه APA

– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۴ به قبل و بخش پیشینه از ۱۳۹۴ به قبل

– شامل ۱۷ صفحه متن و ۳ صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه
پژوهشهای انجام شده در داخل
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
فهرست منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

جراحی زیبایی که جهت بهبود بخشیدن به ظاهر به کار گرفته می شود، تخصصی است که به ترمیم، نگهداری یا بهبود ظاهر فیزیکی فرد از طریق تکنییک های جراحی و پزشکی می پردازد (سوامی ، و همکاران، ۲۰۰۹). به عبارتی دیگر جراحی زیبایی عبارتست از جراحی که برای تغییر دادن ظاهر بدن، در غیاب بیماری، آسیب و جراحت یا بد شکلی مادرزادی و ارثی انجام می شود و می تواند عاملی برای بهبود کیفیت زندگی باشد (برونینگ، اویکونومو و سینگ ، ۲۰۱۰). 

پیشینه تحقیقات

پژوهش سوامی  و همکاران (۲۰۰۹) با هدف بررسی پذیرش جراحی زیبایی از نظر شخصیت و تفاوتهای فردی، نتایج نشان داد که صفات شخصیتی ۵ عاملی، یک پیش بینی کننده قوی برای نگرش نسبت به اندازه ی بدن (تصویر بدنی) محسوب میشود. افرادی که نمرات پایینتری در مقیاسهای انعطاف پذیری و روشنفکر بودن و نیز نمرات بالاتری در مقیاس باوجدان بودن و روانرنجوری کسب میکنند بیشتر در معرض استفاده از روشهای جراحی زیبایی برای سازگاری بهتر با محیط قرار دارند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: