مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی در ۲۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۸
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی در ۲۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

.

 

 

قابل ویرایش : بله

منابع : جدید و آپدیت شده

فرمت فایل : ورد

نحوه پرداخت و دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود .

پشتیبانی تخصصی : ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام  )




.

توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

خوشبینی چیست؟


      عموم مردم خوشبینی را به صورت در نظر گرفتن نیمه پر لیوان یا دیدن لایه‌ای براق در هر پدیده یا عادت به انتظار پایانی خوش داشتن برای هر دردسر واقعی در نظر می‌گیرند. زاویه­ی « تفکر مثبت » از مثبت‌اندیشی و خوشبینی بیانگر آن است که خوشبینی مستلزم تکرار عبارت‌­های تقویت­کننده با خود است مانند این که «من هر روز به انحاء مختلف دارم پیشرفت می‌کنم » یا تجسم آن که همه‌ی کارها با موفقیت انجام می‌پذیرد. در تمامی این موارد تجلیاتی از خوشبینی و مثبت‌اندیشی وجود دارد. اما با این حال خوشبینی عمیق‌تر از اینهاست (نصیر، ۲۰۱۴).

      توانایی ارزیابی زندگی بهتر با دیگران و بیرون آمدن موفقیت آمیز از اکثر موقعیت‌ها و کشف جنبه‌‌ی مثبت هر واقعه را توانایی خوش‌بینی می‌نامد (مالک پور و بنی هاشمیان، ۲۰۱۳). به بیان دیگر توانایی بهتر نگریستن به دنیا و وقایعی که در آن اتفاق می‌افتد و این توانایی که انسان بتواند همواره با واقعیات زندگی کند.

 

 

ماهیت خوشبینی:

      اصولاً خوشبینی چیست؟ آیا در مقابل بدبینی قرار می­گیرد؟ دو رویکرد برای درک معنای خوشبینی به کار گرفته شده که هر دو بر اساس خوشبینی تنظیم گردیده­اند. در یک سو، خوشبینی به عنوان جنبه­ای از ویژگی شخصیتی، از طریق انتظارات فرد خوشبین از سایرین و محیط و رویدادها مفهوم­سازی گردیده است و از سوی دیگر رسم و روشی است که به عنوان یک شیوه تبیینی به کار می­رود (بهراد و همکاران، ۲۰۱۲). بنابراین محققین بین روش تبیین خوشبینانه و مشرب خوشبینانه تفکیک قائل شده ­اند


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: