مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرزندگی و سرزندگی آموزشی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرزندگی و سرزندگی آموزشی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرزندگی و سرزندگی آموزشی در ۲۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۱ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرزندگی و سرزندگی آموزشی در ۲۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
· توضیحات ابتدایی :
تعداد صفحات : صفحه (۱۹ صفحه متن و ۲ صفحه منابع)
فرمت فایل : ورد قابل ویرایش با فرمت doc
نوع تایپ متن : کاملا استاندارد
منابع موجود : منابع موجود در این فایل کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل ۲۰۱۴) منابع داخلی (شامل ۹۳)
پشتیبانی ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).
نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
· تصویر کلّی :
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
- همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
- توضیحات نظری کامل درباره متغیر
- پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه
- رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب در پایان و درون متن
- منبع : دارد (به شیوه APA)
- نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
· بخشی از متن :
سرزندگی آموزشی
سرزندگی آموزشی به پاسخی مثبت، سازنده و انطباقی اشاره می کند که شامل انواع چالش ها و موانعی که در موقعیت های روزمره و عادی آموزشی اتفاق می افتد (پوت وین، کوننورس، سیمس و دوگلاس-وسبورن، ۲۰۱۲). سرزندگی آموزشی سازه ای است که از درون روان شناسی مثبت برخاسته (مارتین، ۲۰۱۴) و به این واقعیت اشاره دارد که آن می تواند دانشآموزان را توانا کند تا به موفقیت آمیزی با موانع و چالش های تحصیلی هم چون نمرات ضعیف، فشار امتحان، تکالیف سخت و دشواری که در طول تحصیل و مدرسه رخ میدهد به مقابله بر خیزند (مارتین و مارش، ۲۰۰۸). همچنین سرزندگی آموزشی، سرزندگی و تحمل کردن روانشناختی روزمره در مدرسه را منعکس می کند (مارتین و مارش، ۲۰۰۸). سرزندگی روانشناختی به فرایند پویای انطباق و سازگاری مثبت با تجارب تلخ و ناگوار در زندگی گفته می شود (مارتین و مارش، ۲۰۰۶).
سرزندگی را در محیط آموزشی به عنوان احتمال موفقیت بسیار بالا در مدرسه و سایر موقعیتهای زندگی به رغم مصائب و دشواری های محیطی می دانند. در محیط آموزشی دانش آموزان دارای سرزندگی، به رغم موانع و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح بالایی موفق می شوند (کابررا و پادیلا، ۲۰۰۴).
. Putwain, Connors, Symes, & Douglas-Osborn
. Martin
تاریخچه سرزندگی
تاریخچه سرزندگی را میتوان در چهار موج تحقیقات توضیح داد. اولین موج اصلی تحقیقات سرزندگی به توصیف پدیدهی سرزندگی همراه با مفاهیم اساسی و روششناسی آن پرداخت و بر فرد تمرکز داشت. ویژگی این موج تحقیقات این بود که به صورت طولی انجام میشد که از طریق شناسایی عوامل حمایتی پیشبینی کنندهی رشد سرزندگی کمک شایانی به این زمینه کرده است (صالحی، ۱۳۹۳). موج دوم دربرگیرندهی تعاریف پویاتری درمورد سرزندگی با تمرکز بر سازگاری مثبت در شرایط نامطلوب و خطرساز بود و بر تبادلات بین افراد و بسیاری از سیستمهایی که رشد در آن محیط ها صورت میگیرد، پرداخت. موج سوم بر مداخلات بازدارنده تمرکز دارد. موج چهارم که اکنون در حال شکلگیری است به تحقیقات بین رشت های درمورد سرزندگی به منظور ادغام اصول زیستی و ژنتیک سرزندگی با فهم فرایندهای محیطی و روانی اجتماعی مؤثر بر آن و ایجاد فنآوری می پردازد……..
………
…………………..
…………………………………..
………………………………………………………….
- ویژگی های متمایز کننده این محصول؟
الف ) منابع جدید
ب ) پشتیبانی تخصصی
ج ) تایپ کاملا استاندارد تمامی صفحات، همچنین پاورقی اصطلاحات و اسامی خارجی
د ) ارزشمندی این فایل
و) منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاههای ایران (سراسری و آزاد) می باشد.
- چرا اعتماد به ما ؟
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت