مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی در ۴۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۴۸ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پیشینه متغیر های روانشناسی |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی در ۴۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC
ویژگی های فایل
– ۴۸ صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
– در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
– منبع نویسی شده به شیوه APA
– منابع بخش مبانی از ۲۰۱۳ به قبل و بخش پیشینه از ۱۳۹۳ به قبل
– شامل ۴۳ صفحه متن و ۵ صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
تعاریف
شدت نقص شنوایی
ارتباط نقص شنوایی و سن
انواع نقایص شنوایی
ابتلای مادر به بیماری روبلا
وراثت
ناراحتیهای دوران بارداری و تولد
بیماریهای کودکی
میزان شیوع
نیمرخهای رشد
رشد شناختی
رشد زبان
پیشرفت تحصیلی
سازگاری اجتماعی و شخصی
شناسایی وتشخیص
آزمونهای شنوایی سنجی
ملاحظات آموزشی
محیط یادگیری
آموزشهای اولیه
مهارتهای ارتباطی
شیوه های ارتباطی
شیوه شنیداری
مسائل زبان
گروه آموزشی
استفاده از تکنولوژی
وسایل کمک شنوایی
کامپیوتر
پیشرفتهای دیگر تکنولوژیکی
کودکان مبتلا به معلولیتهای چندگانه
دوران بزرگسالی و مسائل مربوط به زندگی
پیشینه پژوهش
منابع
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
شنوایی را معمولا با دسی بل که نوعی سنجش نسبی شدت صوت است اندازه گیری وگزارش می کنند. دی سی بل صفر نمایانگر شنوایی بهینه است. وجود نقص تا ۲۶ دسی بل طبیعی است.از ۲۶تا۷۰ دی سی بل کم شنوا واز ۷۱ دی سی بل به بالا ناشنوا تلقی می شود (پیک، باینام و بارت ، ۲۰۰۹).
پیشینه تحقیقات
در پژوهش عالی وند و همکاران در سال ۱۳۹۱ تحت عنوان مقایسه سلامت روان سالمندان کم شنوای دارای سمعک و بدون سمعک که بر روی ۷۲ سالمند انجام شد یافتههای پژوهش نشان داد که سالمندان کم شنوای دارای سمعک در مقایسه با افراد بدون سمعک از سلامت روانی بیشتری برخوردار هستند (عالی وند و همکاران، ۱۳۹۱).
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت