مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۲
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی در ۲۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قابل ویرایش : بله

منابع : جدید و آپدیت شده

فرمت فایل : ورد

نحوه پرداخت و دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود .

پشتیبانی تخصصی : ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام  )




توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

هیجانات تحصیلی

هیجانات در بافت آموزشی و تربیتی

توجه به بحث ارتباط بین هیجان و شناخت و در نظر گرفتن این نکته که کلاس مکان تجارب هیجانی چندگانه شامل هیجانات مربوط به موفقیت یا شکست تحصیلی، پذیرش یا عدم پذیرش بوسیله دوستان و … است، سبب توجه خاص محققان تربیتی به عناصر هیجانی کلاس شده است. به گونه ای که در چند سال اخیر بر تعداد دانشمندانی که بر بافت آموزشی با نگاه هیجانی تحقیق می­کنند، افزوده شده است (پکران و گارسیا، ۲۰۱۲).

پکرون و گارسیا (۲۰۱۲) هیجاناتی را که در بافت آموزشی رخ می­دهد را به سه وادی کلی هیجانات مرتبط با خود و تکلیف، هیجانات مرتبط با بازنگری و هیجانات اجتماعی تقسیم می­نمایید. باید گفت که اگر چه درک روابط چندگانه و متقابل بین فرایندهای انگیزشی، هیجانی و شناختی یک موضوع نوظهور در تحقیقات روانشناسی تربیتی محسوب می­شود. اما برخی تلاش­های نظری برای تعیین این روابط  و تمرکز بر هیجانات بر بافت آموزشی صورت گرفته است. به گونه ای که بر طبق گزارش لیننرینک (۲۰۱۴) در کنفرانسی که در موسسه تحقیقات تربیتی آمریکا با موضوع ویژه تمرکز بر تحقیق هیجانی و یکپارچگی نظری هیجان، انگیزش و شناخت، برگزار شده بود، پنج دیدگاه نظری مختلف مطرح گردید. در این بخش مدل­های نظری مهمی که به تحقیق در زمینه هیجانات در بافت تربیتی و آموزشی متمرکز شده اند، مورد بررسی قرار می­گیرد.

 

مدل­های نظری هیجانات تحصیلی

شوتز، هانگ، کراس، و اوسبان

شوتز و دیگران (۲۰۱۳) با بیان این که آموزش یک فرایند گرانبار هیجانی برای دانش­آموزان، معلمان و والدین است، بر ضرورت بررسی هیجانات در بافت­های آموزشی تاکید می­کنند و به منظور تبیین هیجانات در آموزش مولفه های زیر را مورد توجه قرار می­دهند:

هیجانات به صورت اجتماعی ساختار یافته­اند و به صورت شخصی عمل می­کنند لذا هیجانات به صورت «رابطه ای» در نظر گرفته می­شود و تجارب هیجانی خاص شامل تبادلات فردی محیطی هستند به همین دلیل در هیجان کلاسی معلمان و دانش آموزان برحسب ماهیت تبادلات در موقعیت خاص ممکن است هیجانات متفاوتی تجربه نمایند.

هیجانات راه­های بقا محسوب می­شوند: هیجانات به عنوان رویداد­های التقاطی در نظر گرفته می­شوند که شامل جنبه­های فیزیولوژیکی، روان شناختی و رفتاری می­باشد. لذا شاد بودن، خشمگین بودن یا افسرده بودن شیوه­های خاص بقا در جهان محسوب می­شوند.

هیجانات در نتیجه ی ارزیابی­های آگاهانه یا ناآگاهانه در مورد موفقیت در اهداف یا حفظ استاندارد­ها و باور­ها ایجاد می­شوند. اهداف استانداردها و باورها، سازه­های سازمان یافته مرکزی در هیجانات هستند زیرا این اهداف باورها و استاندارد­ها چهارچوبی را برای ارزیابی معلمان و دانش­آموزان ایجاد می­کند. متقابلا هیجانات و تنظیم هیجان به دنبال ارزیابی­های مرتبط با اهداف استاندارد ها و باور­های فرد ایجاد می­شوند لذا باید گفت که این ارزیابی­ها برای به روز هیجانات شرط اساسی هستند گرچه ممکن است به سرعت و بدون آگاهی رخ دهند


 -Relational   


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: