مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای

مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای

این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۰۳
حجم ۱۵۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این پایان نامه در مورد اخلاق حرفه ای و مدیریت اخلاق در سازمان و با عنوان مدیریت اخلاق در سازمان و بررسی کارکردهای آن با نگاهی به اخلاق حرفه ای می باشد.پیچیده تر شدن روزافزون سازمان ها و افزایش میدان کارهای غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرمسئولانه در محیط های کاری توجه مدیران و صاحبنظران را به بحث مدیریت اخلاق معطوف ساخته است. مدیریت اخلاق عبارتست از شناسایی و اولویت بندی ارزشها برای هدایت رفتارها در سازمان.سازمان ها با ایجاد یک برنامه مدیریت اخلاق می توانند اخلاقیات را در محیط کار مدیریت کنند. برنامه های اخلاق به سازمان ها کمک می کنند تا بتوانند در شرایط آشفته عملکرد اخلاقی خود راحفظ کنند. امروزه مدیریت اخلاق دارای رویکردی برنامه ای و چندین ابزار عملی است.

 

 

 

این ابزارها عبارتند از: کدهای اخلاق، کدهای رفتار، خط مش ها و رویه ها، روشهای حل معضلات اخلاقی و آموزش.
مدیریت اخلاق در محیط کار منافع بسیار زیادی برای رهبران و مدیران دارد؛ اعم از منافع عملکردی و منافع اخلاقی، این مطلب بخصوص در عصر حاضر که مدیران با ارزشهای متنوعی در محیط کار سروکار دارند صادق است. بسیاری از دانشمندان علم اخلاق ادعا می کنند که با توجه به اصول اخلاقی در مقام عمل همیشه یک راهکار درست وجود دارد و برخی دیگر معتقدند که راهکار درست بستگی به موقعیت و شرایط دارد و تشخیص اینکه کدام راهکار درست است در نهایت به عهده خود فرد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری اخلاق حرفه ای
تعریف نظری هوش معنوی
۲-۱ – مقدمه
۲-۲ – تعریف اخلاق
۲-۳ –قدمت اخلاق
۲-۴ – علم اخلاق
۲-۵- فلسفه اخلاق
۲-۶- چرا اخلاق؟
۲-۷- اخلاق نردبان یا سرسره
۲-۸- ماهیت شخصی اخلاق
۲-۹- انواع فرهنگ های اخلاقی
۲-۱۰- سه گام در نهادینه سازی اخلاق
۲-۱۱- الکوی نهادینه سازی اخلاق
۲-۱۲- جایگاه راهبردی اخلاق
۲-۱۳- مدیریت اخلاق در سازمان
۲-۱۴- فواید مدیریت اخلاق در سازمان
۲-۱۵- تدابیرساختاری در مدیریت اخلاق
۲-۱۶- کارکرد های مدیریت اخلاق
۲-۱۷- تحلیل مفهوم اخلاق سازمان
۲-۱۸- سازمان های اخلاقی سازمان های پیش بینی پذیر
۲-۱۹- نقش قوانین اخلاقی در اخلاق سازمانی
۲-۲۰- تداخل اخلاق شخصی،شغلی و سازمانی
۲-۲۱- سطوح سیستم اخلاقی
۲-۲۱-۱- سطح اجتماعی
۲-۲۱-۲- سطح قانونی
۲-۲۱-۳- سطح سازمانی
۲-۲۱-۴- سطح فردی
۲-۲۲- سه مدل رایج اخلاق
۲-۲۲-۱- مدل منفعت طلبی
۲-۲۲-۲- مدل حقوقی
۲-۲۲-۳- مدل عدالت 
۲-۲۲ -۳-۱- اصل عدالت توزیعی
۲-۲۲-۳-۲- اصل جوانمردی
۲-۲۲-۳-۳-اصل تکلیف طبیعی یا فطری
۲-۲۳- سه مدل دیگر در عرصه اخلاق سازمانی
۲-۲۳-۱- آغازگرایی
۲- ۲۳-۲- فرد گرایی
۲-۲۳-۳- فصیلت گرایی
۲-۲۴- از تئوری تا عمل
۲-۲۵- تحویلی نگری پرآسیب ترین آثار در اخلاق سازمان
۲-۲۵-۱- ابعاد تحویلی نگری
۲-۲۶- اصول اخلاقی در سازمان
۲-۲۷- شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی
۲- ۲۸- اخلاق حرفه ای
۲-۲۹- اصول اخلاق حرفه ای
۲-۳۰- اهمیت اخلاق حرفه ای
۲-۳۱- ارزش های اصول اخلاق حرفه ای
۲-۳۲- توسعه و ترویج اخلاق حرفه ای
۲-۳۲-۱- استقرار سیستم های کنترل اخلاق حرفه ای
۲-۳۲-۲- توسعه منشور اخلاق حرفه ای
۲-۳۳- اضلاع هشت گانه اخلاق حرفه ای
پیشینه تحقیقات
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: