پاورپوینت استراتژی های رقابتی مایکل پورتر
پاورپوینت استراتژی های رقابتی مایکل پورتر
پاورپوینت استراتژی های رقابتی مایکل پورتر در ۵۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۵۰ |
حجم | ۲۶۱۷ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | بازاریابی |
توضیحات کامل
پاورپوینت استراتژی های رقابتی مایکل پورتر در ۵۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
رقابت پذیری در سطوح مختلف
مفهوم و تعریف مزیت رقابتی
مزیت رقابتی در میزان تقاضا
مزیت رقابتی در هزینه
مزیت رقابتی پایدار
مفهوم مزیت رقابتی پایدار
ویژگی های مزیت رقابتی پایدار
تئوری های مزیت رقابتی
تئوری سازمان صنعتی(I/O)
مدل الماس در مزیت رقابتی ملل مایکل پورتر
استراتژی، ساختار و رقابت بنگاه
مدل الماس پورتر
انتقادات از مدل الماس
نمونه های از مدل الماس
تئوری منبع مدار(چمبرلینی)
تئوری شومپتر
ارتباط تئوری های مزیت رقابتی
نتیجه گیری
قسمتی از متن
مزیت رقابتی پایدار SCA به شکل جدی در سال ۱۹۸۵ از سوی پورتر و در چارچوب استراتژی رقابتی(رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) برای رسیدن به مزیت رقابتی بلند مدت مطرح شد. مزیت رقابتی پایدار به تلاش بنگاه در ایجاد و حفظ مزیت برای دوره زمانی بلند مدت مربوط می شود. مزیت رقابتی پایدار متاثر از سه عامل می باشد:
اندازه بازار هدف؛
دستیابی بیشتر به منابع و مشتریان؛
محدودیت در اختیارات رقبا.
توضیحات
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی های رقابتی مایکل پورتر" می باشد که در حجم ۵۰ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت