پاورپوینت اصول بازاریابی نوین
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی نوین
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۳۹ |
حجم | ۹۶۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی نوین جهت رشته مدیریت در قالب ۳۹ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
بازاریابی چیست؟ «بازاریابی فرایند مدیریت در تشخیص و پیش بینی نیازهای مشتریان و یافتن راه حل های مؤثر و سودآور در جهت رفع این نیازها می باشد ».بر اساس این تعریف فرایند بازاریابی شامل تشخیص نقاط ضعف و قوت سازمان، فرصت های موجود در بازار و تهدیدهای بالقوه و حقیقی که در مقابل سازمان وجود دارد، می گردد. این تصمیمات بر اساس اطلاعات مربوط به بازار که از طریق تحقیقات بازاریابی حاصل شده اتخاذ می گردد.
مدیریت بازاریابی : عبارت از سازمان دهی و تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی و کنترل منابع جذب مشتری از طریق یافتن پاسخ های مناسب برای نیازها و خواسته های آنان در جهت دست یابی به اهداف شرکت می باشد.
فهرست مطالب:
بازاریابی چیست ؟
نظریه بازاریابی
چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟
فنون یازده گانه کارساز در بازاریابى
تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی
و…
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت