مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت اصول بازاریابی نوین

پاورپوینت اصول بازاریابی نوین

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی نوین

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۹
حجم ۹۶۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی نوین جهت رشته مدیریت در قالب ۳۹ اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

بازاریابی چیست؟ «بازاریابی فرایند مدیریت در تشخیص و پیش بینی نیازهای مشتریان و یافتن راه حل های مؤثر و سودآور در جهت رفع این نیازها می باشد ».بر اساس این تعریف فرایند بازاریابی شامل تشخیص نقاط ضعف و قوت سازمان، فرصت های موجود در بازار و تهدیدهای بالقوه و حقیقی که در مقابل سازمان وجود دارد، می گردد. این تصمیمات بر اساس اطلاعات مربوط به بازار که از طریق تحقیقات بازاریابی حاصل شده اتخاذ می گردد.

مدیریت بازاریابی : عبارت از سازمان دهی و تجزیه و تحلیل ، طرح ریزی و کنترل منابع جذب مشتری از طریق یافتن پاسخ های مناسب برای نیازها و خواسته های آنان در جهت دست یابی به اهداف شرکت می باشد.

 

 

فهرست مطالب:
بازاریابی چیست ؟
نظریه بازاریابی
چگونه یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟
فنون‌ یازده‌ گانه‌ کارساز در بازاریابى‌
تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی
و…

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: