مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک

پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک

پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک در ۵۰اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۰
حجم ۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مهندسی عمران

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک در ۵۰اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


 

 


مقدمه


کمبود مسکن و مشکلات آن دلایل متعدد و ابعاد متنوعی دارد. مسائل اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و حتی سیاسی می‌تواند در بروز این مشکل و نیز حل آن مؤثر باشد. بررسی مشکل مسکن در دهه‌های اخیر و در کشورهای اروپائی که غالباً زمانی دچار چنین مسأله‌ای بوده‌اند، بیانگر این واقعیت است که اکثر این کشورها با بکارگرفتن روشهای صنعتی اجرای ساختمان و تولید انبوه نتایج مطلوبی بدست آورده‌اند اگر چه تولید صنعتی ساختمان برای بسیاری از جوامع راه‌حل مطلوبی بوده است ، لیکن بکارگیری چنین راه‌حل‌هایی در سایر جوامع نیازمند بررسی و توجه به شرایط خاص فنی ، اجرایی و اقتصادی آن جامعه و یا آن کشور می‌باشد. در بسیاری کشورها بعلّت عدم وجود امکانات صنعتی لازم ، عدم استقبال و توان عرضه در سطح کلان ، عدم امکان تنوع در معماری ، کاهش میزان در جاسازی و وابسته کردن هر چه بیشتر اجرای سازه به محصولات و قطعات پیش ساخته کارخانه‌ها از یک طرف و قدیمی بودن تکنولوژی‌های مرسوم ساخت کشورها از طرف دیگر ، همچنین گران بودن هزینه‌های نصب و ترابری و حمل و نقل ، از جمله عواملی هستند که موجب عدم استقبال عمومی از این روشها شده و سرمایه‌گذاری‌های وسیعی را در زمینه‌های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی و خصوصاً فرهنگی برای رفع آن می‌طلبد . از اینرو ارتقاء تکنولوژی ساخت بومی کشور و ارائه راه‌حل هایی که اجرای آن برای عموم مردم از سهولت بیشتری برخوردار است و نیازمند وجود شرایط ، امکانات و تجهیزات پیچیده‌ای نباشد، راه حل‌های واقعی‌تر و مناسب‌تری هستند.


      در همین راستا کاهش وزن و هزینه ساخت سازه‌ها و افزایش سرعت اجرا ، همراه با بهینه‌کردن رفتار ثقلی و لرزه‌ای آنها ،همواره مد نظر مهندسین بوده است و از آنجا که یکی از مهمترین اجزای ساختمان برای رسیدن به اهداف مذکور ، سقف‌ها می‌باشند، تحقیقات و مطالعات بسیاری در مراکز علمی و دانشگاهی صورت گرفته است تا با افزایش صلبیت درون صفحه‌ای سقف‌ها و سبک سازی سقف‌ها ، موجبات کاهش نیروی زلزله و اقتصادی شدن ابعاد تیر و ستونها و بهینه‌ شدن رفتار کلی ساختمان فراهم گردد.


سقف نیازیت

سقف کُرمیت

سقف روفیکس

سقف سیاک

سقف مجوف بادکنکی

دال های پس کشیده


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: