مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی در ۱۴۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۴۷
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی اقتصاد

توضیحات کامل

پاورپوینت دوره آموزشی توسعه کارآفرینی در ۱۴۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 


رئوس مطالب


– مقدمه

– شناخت تغییرات محیط بین الملل

– شناخت ایران(نظام ارزشی ؛ مسائل خاص

سازمانها ؛ اقتصاد ایران

– ضرورت های کارآفرینی

– تعاریف کارآفرینی

– کارآفرینی سازمانی

– نقش های کارآفرینان

– کارآفرینی از دیدگاه اقتصادی

– کارآفرینی از دیدگاه روانشناسی

– کارآفرینی از دیدگاه جامعه شناسی

– تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین

– تفاوت کارآفرین با مدیر

– دیدگاه فرایندی و مدل های کارآفرینی

– طرح Case زمزم (‌ سازمان تولیدی )

– طرح Case اکبر جوجه ( سازمان خدماتی )

– ارائه مدل کارآفرینی

– جمع بندی ؛ پرسش و پاسخ

 

۷ اصل موفقیت کارآفرینی

۱- همگام بودن با تغییرات جهانی

۲- کسب و کار گرا بودن

۳- بازارگرا بودن

۴- مدیریت استراتژیک

۵- دانایی – مدیریت دانش

۶- نوآوری

۷- رشد

 

 

چگونه می توان شرکتهای موفق را ایجاد کرد؟

 
1) خالقین ایــن شرکتها چـه کسـانی هستند؟
۲) چگونه این شرکتها با تغییرات محیط بین الملل خود را وفق می دهند؟

 

روند تغییرات اساسی در محیط عصر حاضر :


۱- حرکت از جامعه صنعتی بسوی جامعه اطلاعاتی

۲- از تکنولوژی نیروافزا به تکنولوژی دانش افزا

۳- از اقتصاد ملی بسوی اقتصاد جهانی

۴- تغییر نگرش از کوتاه مدت به بلندمدت

۵- از تمرکز به عدم تمرکز

۶- از کمک کردن به نهادها به سمت خودیاری

۷-از دموکراسی نماینده ای به دموکراسی مشارکتی

(مشتری گرائی – اعضاء غیرموظف – توسعه سهامداری –

مشارکت کارکنان)

۸-از ساختار سلسله مراتبی به نظام شبکه ای

۹_از این یا آن به چند انتخابی

 

مقایسه عوامل سازمانی در دو عصر حال و گذشته

تعاریف کارآفرین

     واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake

     نشات گرفته است .

  روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه های متفاوتی توصیف شده است؛

    اما آنچه که در تمامی تحلیل ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “

    ( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .

    امروزه متوجه شده ایم که این “ عامل تغییر “ از ابتدا تاکنون وجود داشته و در آینده نیز نقش

    آنرا کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

 

تعاریف کارآفرین

ریچارد کانتیلون Richard Cantillon 1730

      اولین فردی بودکه این واژه رادر علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف نمود:

     فردی است که ابزارتولیدرابه منظورترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازارخریداری

     می کند . کارآفرین درهنگام خرید ازقیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد . وی عمده فروشان

     را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود .

 

مک کله لند Mc Clelland 1963

کارآفرینان نیاز به توفیق ( n Ach) بالایی دارند و این نیاز سبب می شود تا آنها

موقعیتهای کارآفرینانه را انتخاب کنند .

افرادی که نیاز به توفیق ( n Ach) بسیار زیادی دارند ؛ دارای ویژگیهای ذیل می باشند :

  1- مسئولیت شخصی برای تصمیم گیری را ترجیح می دهند .

  2- بعنوان تابعی از مهارتها ؛ ریسک پذیری متوسطی دارند .

  3- به نتایج تصمیمات خود علاقمند بوده و به بازخورد فعالیتهای خود حساس

می باشند .

 

پیش نمایش فایل:

پیش نمایش دوره آموزشی توسعه کارآفرینی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: