مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پایان نامه با عنوان تعاونی ها

پایان نامه با عنوان تعاونی ها

الگوی تعاونی با فعالیت های تجاری پرشمار و گوناگونی تطبیق داده شده است در سال ۱۹۴۲ ایوان املیانوف، عالم فرهیخته علوم تعاون، به این مطلب اشاره کرد که «کثرت فعالیت در تعاونی ها بسیار و گوناگونی آنها به واقع نامحدود است» در نتیجه این تنوع، هیچ تعریف واحد جهانی برای تعاونی وجود ندارد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۶
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی فنی و مهندسی

توضیحات کامل

تعاونی ها

 
مقدمه 
الگوی تعاونی با فعالیت های تجاری پرشمار و گوناگونی تطبیق داده شده است. در سال ۱۹۴۲ ایوان املیانوف، عالم فرهیخته علوم تعاون، به این مطلب اشاره کرد که «کثرت فعالیت در تعاونی ها بسیار و گوناگونی آنها به واقع نامحدود است» در نتیجه این تنوع، هیچ تعریف واحد جهانی برای تعاونی وجود ندارد.
 
 
کلمات کلیدی:

تعاونی

طبقه بندی تعاونی ها

مراحل تشکیل یک تعاونی

اتحادیه بین المللی تعاون

 
 
 

    تعاونی چیست؟

براساس تعریف «اتحادیه بین المللی تعاون» (ICA ) تعاونی یک اجتماع مستقل از افرادی است که به طور داوطلبانه برای رفع نیازها و آرمان های مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود به وسیله یک بنگاه اقتصادی با مالکیت مشترک و نظارت مردمی گرد هم می آیند. رهبران تعاون در سراسر دنیا، آی.س.ای را یک سازمان غیردولتی با بیش از ۲۳۰ تشکل عضو در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به عنوان صاحب نظر پیشرو در تعریف تعاون و ارزش های آن به رسمیت می شناسند.افرادی که تعاونی را سازماندهی می کنند، به دلایل بسیار اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی دست به این کار می زنند. 
 
نهضت تعاون در اغلب موارد روشی رضایت بخش برای تحقق اهداف فردی و در عین حال کمک به دیگران برای دستیابی به اهداف آنان تلقی می شود.کشاورزان و دامداران، تعاونی های عرضه و بازاریابی محصولات کشاورزی و دامی ایجاد می کنند تا سودخالص خود را به بالاترین حد برسانند. این امر مستلزم بازاریابی کارآمد محصولات تعاونی برای یافتن قیمت های بهتر و نیز پائین نگاه داشتن هزینه های مواداولیه است. کشاورزان و دامداران درمی یابند که در نقش تولیدکننده، کاراتر و آگاه تر از یک بازاریاب و خریدار عمل می کنند. آنان همچنین می توانند با خرید و فروش حجم بیشتر، به نرخ های بهتری دست یابند.و به طور خلاصه، تعاونی ها به منظور ارائه خدمت به اعضا و برای رفع نیازهای آنان سازماندهی شده اند و بیش ا ز آن که بر برگشت سرمایه سرمایه گذاران اهمیت دهند، بر تولید منفعت بیشتر برای اعضا متمرکز شده اند. این رویکرد عضومدارانه، تعاونی ها را در اساس از دیگر شرکت های سهامی متفاوت می کند. 
   
 
 
فهرست مطالب
فصل اول:مقدمه ۱
مقدمه ۳
تعاونی مسکن : ۴
تعاونی چیست؟ ۴
طبقه بندی تعاونی ها ۶
الگوی تجاری جایگزین در آمریکا ۸
وظایف و مسئولیت های تعاونی ۹
مراحل تشکیل یک تعاونی ۱۰
مزیت ها و محدودیت های تعاونی ۱۳
مزیت های ویژه ۱۴
محدودیت های تعاونی ۱۵
مسکن در اولویت برنامه های دولت ۱۷
تعاونی های مسکن و ساماندهی بازار ۱۸
مشکلات تعاونی های مسکن ۲۰
ضرورت ساماندهی مقررات تعاونی های مسکن ۲۳
 
فصل دوم:مطالعات تجربی ۲۶
تعریف و تشکیل و ثبت شرکتهای تعاونی ۲۷
شرکت تعاونی – استقلال شرکت های تعاونی ۳۰
١- استقلال از جنبه اهداف شرکت ها ۳۱
٢- استقلال از جنبه مقررات ۳۳
تعاونی هاو آنچه درپی دارند ۳۴
 
فصل سوم:آمارها، شاخص ها ، اطلاعات ۴۳
شرکتهای تعاونی مسکن : ۴۴
تبصره ۶ ۴۷
 
فصل چهارم: نتیجه گیری ۷۱
تعاونی و ارزش های حاکم ۷۴
 
 
 
 
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: