مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه چرا نگرانی (WWQ-II)

پرسشنامه چرا نگرانی (WWQ-II)

پرسشنامه چرا نگرانی (WWQII) در ۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی ۳D character & object

توضیحات کامل

پرسشنامه چرا نگرانی (WWQII) در ۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC

 

این مقیاس توسط هولوک و همکاران (۲۰۰۰؛ به نقل از داگاس و رابی چاوود، ۲۰۰۷) برای سنجش باورهای مثبت افراد مبتلا به GAD درباره کارکردهای نگرانی طراحی شده است. این مقیاس ۲۵ سوال دارد و ۵ خرده مقیاس دارد. این خرده مقیاس ها عبارتند از ۱- نگرانی به حل مشکل کمک میکند؛ ۲ نگرانی باعث افزایش انگیزه میشود؛ ۳ نگرانی باعث جلوگیری از وقایع ناگوار میشود؛ ۴ نگرانی باعث جلوگیری از هیجانهای منفی ناشی از وقایع ناگوار میشود و ۵- نگرانی صفت شخصیتی مثبتی است………………

 

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

 

تعداد گویه ها:                   25

تعداد مولفه:                     مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:                 دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:             دارد

منبع:                               دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                         WORD و قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: