پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی
پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی
هدف از این پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۶۱ |
حجم | ۶۶۶ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
برای بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو از روش همبستگی اسپیرمن استفاده شد. که یافته ها حاکی از این است که بین دو متغییر مدیریت دانش و کارآفرینی سازمانی رابطه مثبتی وجود دارد و این مقدار همبستگی که برابر است با ۷۹۷ /۰ در سطح آلفای ۰۱/۰ معنی دار است. به عبارت دیگر وجود مدیریت دانش در هر سازمانی منجر به کارآفرینی در آن سازمان می شود. همانطور که مطالعات نشان می دهد دانش به عنوان منبع عمده ای برای کارآفرینی و بهره وری سازمانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. هدف عمده مدیریت دانش ایجاد و سازماندهی محیطی است که در آن افراد دانش خود را به کار ببندند. از این رو مدیریت دانش به نوبه خود باعث کارآفرینی می شود و آن را منبع و مرجع اصلی نوآوری و کارآفرینی دانسته اند.
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه 2
۱-۲- بیان مساله تحقیق 4
۱-۳- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق 5
۱-۴- هدفهای تحقیق 7
۱-۵- چارچوب نظری تحقیق 7
۱-۶- مدل تحقیق 12
۱-۷- سوالات یا فرضیه های تحقیق 13
۱-۸- روش تحقیق 13
۱-۸-۱- جامعه آماری و حجم آن 13
۱-۸-۲- برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری 13
۱-۹- روش گردآوری اطلاعات 14
۱-۱۰- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 14
۱-۱۱- متغییرها و واژه های کلیدی 14
روش شناسی پژوهش
مقدمه۱۲۶
۳-۱- نوع و روش پژوهش
۳-۲- جامعه آماری مورد بررسی
۳-۲-۱- جامعه آماری
۳-۲-۲- نمونه آماری ۱۲۷
۳-۲-۳- واحد تحلیل ۱۲۸
۳-۳- شیوه و روش نمونه گیری ۱۲۸
۳-۴- روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۱۲۸
-۴-۱- ساختار پرسش نامه مدیریت دانش ۱۲۹
۳-۴-۲- ساختار پرسش نامه کارافرینی سازمانی ۱۳۰
۳-۵- روایی و پایایی پژوهش ۱۳۱
۳-۵-۱- روایی پرسش نامه ۱۳۱
۳-۵-۲- پایایی پرسش نامه ۱۳۱
۳-۶- روش های جمع آوری اطلاعات ۱۳۲
۳-۷- روش های آماری ۱۳۳
منابع و ماخذ
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت