مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر

پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۳
حجم ۱۳۵ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری مدیریت کیفیت فراگیر که در آن مبانی نظری و پیشینه تحقیق مورد تشریح واقع می شود.

 

مدیریت کیفیت فراگیر درگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق این امر می بایست درموردوضعیت هایی که درفعالیت های سازمان ایجاد مشکل می نمایند، بررسی واقدام  می نمایند

 

مدیریت کیفت فراگیر،فرایندی  متمرکز برمشتری است وبهبوددائمی درک مشتری را می طلبد .(تیشه زن وکفیل زاده ،۱۳۸۰)در مجموع، "مکف" فرآیندی متمرکز بر مشتری، مبتنی بر رو ش های آماری و متکی برگروه ها است که دستیابی به اهداف راهبردی سازمان از طریق بهبود مستمر فرآیندها را دنبال میکند وتوسط مدیریت ارشد رهبری می شود.  مدیریت کیفیت فراگیرمختصرا اشاره می شودکه این اصطلاح دراواخردهه ۱۹۸۰به تدریج جایگزین TQCشده است.لازم به ذکراست که TQCبیشتربرفرایندتولیدتاکیدداشته ،درحالی کهTQMیک فلسفه مدیریتی است که درتمام سطوح سازمان جاری می شود.(لاجوردی،۱۳۷۹) 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد مدیریت کیفت فراگیر

ولش  (1999) پژوهشی را با عنوان ویژگی های آموزش مدیریت کیفیت فراگیر و ارتباط ان ها با اجرای مدیریت کیفیت فراگیر  در سازمان های آموزشی K-12 انجام داد و به این نتیجه رسید که اموزش یک امرضروری برای موفقیت برنامه های کیفیت است. از سوی دیگر،تحلیل های آماری نشان دادند که ویژگی های آموزش و ارتباطی معنادار با نتایج عملکرد مدیریت کیفیت فراگیر دارد. قوی ترین ارتباط مربوط به آموزش موضوع هایی از قبیل آگاهی از کیفیت، بهبود فرایند، روش مدیریت، مهارت های چندگانه، پویایی های گروهی، سنجش و ارزیابی کیفیت بود. افزون بر این، نتایج این پژوهش حاکی از ارتباط میان پذیرش و نتایج عملکرد بود.

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف عملیاتی مدیریت کیفیت فراگیر

تعریف مفهومی مدیریت کیفیت فراگیر

فصل دوم: چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری    9
مدیریت کیفت فراگیر    46
مفهوم کیفیت    46
جایگاه کیفیت ودلایل اهمیت آن    47
عوامل موثردرکیفیت    48
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر    50
تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر    49
مدیریت کیفیت فراگیردرجهان امروز     53
نظریه پردازان مدیریت کیفیت فراگیر     51
اصول مدیریت کیفیت فراگیر    57
اهداف مدیریت کیفیت فراگیر    57
فواید مدیریت کیفیت فراگیر    57
برنامه ریزی راهبردی درچارچوب مدیریت کیفیت جامع    58
تعریف برنامه ریزی راهبردی    58
ننقش برنامه ریزی های راهبردی دررشدسازمان    69
فوایدبکارگیری برنامه ریزی راهبردی    69
تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی    62
      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور
   تحقیقات انجام شده درداخل کشور
جمع بندی

منابع
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: