مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۲
حجم ۱۶۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

سیستم هوش بازاریابی مجموعه ای است از رویه ها و منابع داده که بوسیله مدیران بازاریابی  برای غربال کردن اطلاعات بدست آمده از محیط که میتواند در تصمیم گیریشان به آنها کمک شایانی بنماید .آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.

 

 

 

 

 

هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،۱۹۹۸ به نقل از فاریابی :۷۹)

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد هوش بازاریابی

کریشنا ماچر و داوید آردیتی ۲۰۰۸ اندونزی در پایان نامه نقش هوش بازاریابی در ایجاد سیاستهای قیمت گذاری بررسی کرده است که پیمانکارانی که استعداد هوش بازاریابی وسیع تری دارند استراتژیهای قیمت گذاری بر مبنای بازار را از پیمانکارانی که استعداد هوش بازاریابی آنها محدود است بیشتر استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی
۲-۸  بازاریابی     2
۲-۹ هوشمندی     3
۲-۱۰ هوش بازاریابی     5
۲-۱۱ کاربرد بازاریابی ھوشمند    8
۲-۱۲ اھداف بازاریابی ھوشمند    9
۲-۱۳ ابعاد بازاریابی ھوشمند    10
۲-۱۴ مزایای پذیرفتن بازاریابی ھوشمند    11
۲-۱۵ بھبود بازاریابی ھوشمند    11
۲-۱۶ سیستم هوشمند بازاریابی   MIS    12
۲-۱۷  تحقیقات بازاریابی     13
۲-۱۸ رابطه هوش بازاریابی باهوش تجاری وهوش رقابتی    15
رابطه هوش رقابتی با هوش تجاری وهوش بازاریابی   (پاک مرام ،۱۳۸۸ : ۵۶)    17
۲-۱۹ مدل سیکل هوش بازاریابی    18
۲-۲۰ مشخصات هوش بازاریابی    19
۲-۲۱ منابع مورد استفاده هوش بازاریابی    20
پیشینه پژوهش    21
۲-۲۴ پیشینه تحقیقات خارجی    21
خلاصه پیشینه تحقیقات خارجی    23
۲-۲۵ پیشینه تحقیقات درایران    24
خلاصه پیشینه تحقیق در ایران    26
۲-۲۲ بازاریابی در بانکها و موسسات مالی    27
منابع    29
منابع فارسی    29
منابع لاتین    30


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: