مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود عدم سستی (مدیریت)1

دسته بندی :مدیریت مدیریت 16

دانلود عدم سستی (مدیریت)1 تحقیق عدم سستی (مدیریت)1 مقاله عدم سستی (مدیریت)1 عدم سستی (مدیریت)1

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 14 صفحه

چگونه می توانیم از سستی و از عدم توانایی اجتناب كنیم: در درس اول و دوم ابتدا به روشهای تحقیق و نتایج بدست آمده از هر پاسخ پرداختیم كه به عملیاتی كه به VM می باید انجام می داد تغییر یافت با این وجود هدف اصلی ما كمك به مراجعه كنندگان كمك كنیم تا بطور مؤثری از VM بهره ببرنند.
مرحله بعد لوسیون تلاش ما را نشان می دهد كه به مراجعه كنندگان می باشد تا خوب بهره ببرند.
چیزی كه در ساختار كاركردها بدست آمده را نشان می دهیم كه آن چگونگی ارتباط آنها با كارگاه دوم را نشان می دهد و به ما این امكان را می دهد كه به كاركرد خوشه‌ها در جداسازی درست طولانی كاركردها كه در قسمت قبل مشخص شد توجه كنیم كه این عمل با یك نمودار FAST بدست می آید یعنی اینكه با مشتریان همكاری می كنند با برنامه ای برای پیشرفت خدمات VM را كه آنها فراهم كردند را در نظر بگیرند.
ما در پایان مرحله اول این تحقیق (برای مثال درسهای اول و دوم) در موقعیت كاركرد در لیست می باشیم كه نیاز به توجه بیشتری دارد تا رضایت خاطر مشتریان VM را ارتقا دهیم.
بعد از ملاحضات بسیار زیاد فكر می كنیم كه وقتی چنین نكته هایی در پایان تحقیق دیده می شوند، در واقع نمی توانند نه به مشتریها و نه به تامین كننده ها كمك كنند تا به دیگر پیشرفتهای مهم و چشمگیر توجه داشته باشند.
به خاطر نبود نظم و مقرارت موجود در بازار VM مردم نمی توانند یك «تصویر بزرگ» را توسعه دهند.
بنابراین می خواهیم كه به این مرزها توسط توسعه عملكرد طرح اینقشه دست پیدا كنیم.
فكر می كنیم كه لیست نابسامانی از خرید عملكردها كه اجرا می شود، نگران كننده به نظر می رسد.
سپس تصمیم گرفتیم كه مشتریان ومتخصصان را توسط گروه بندی كاركردهایی كه به هم مرتبط هستند كمك كنیم، توضیح دهند كه چگونه یك كاركرد به اجرای كاركردی دیگر نیاز دارد.
تصمیم گرفتم كه به نمونه ای از مشتریان در كارگاه دوم اشاره كنیم و سعی كنیم كه چنین چهار چوبی كه موجب ایجاد رابطه بین كاركردهایی كه نیاز به اجرا دارند می شوند را در نظر بگیریم (برای مثال ساخت یك نمونه FAST):كارگاه دوم مكان یا بخش جالب و خوشایندی نمی باشد.
چونكه بعضی از مشتریان VM كه متخصصان با تجربه ای نیز نیز می باشند تمایلی ندارد كه روشی متفاوت در نمودار FAST ایجاد شود.
نمونه FAST تعیین شده به زودی به عنوان یك نقطه آغازین مشخص می شود.
همچنین مشتریان و متخصصان برای استفاده از آن «به عنوان وجود داشتن » فرا خوانده می شوند و ان را «به عنوان ضرورت» تنظیم می كنند.
یا حتی آن را كنار می گذارد و نمونه ای بهتر را به وجود می آورند كه منجر به پیشرفت می شود.
مهمترین اهداف ، نتایج تحقیق می باشند كه تلاش می كنیم تا مشتریان VM و تامین كنندگان را قادر بسازیم تا به اهداف دست پیدا كنند.
بنابراین ما امیدواریم كه نمودار FAST به جای اینكه خودش هدف باشد ، وسیله ای برای رسیدن به هدف باشد.
«كارگاه دوم» 28 مشتری شركت می كردند كه بعضی از آنها از كارگاه اول و همچنین تعدادی تازه وارد نیز بودند.
همانند موقعیت اول مشتری ها در پاسخ به تبلیغ رخدادها از طریق مذاكرات اینترنتی و دیگر راهبردها منحصر به فرد می باشند.
روش تجزیه به مشتریان بعد از آغاز روز توضیح داده شد.
جلسه دو س

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: