پاورپوینت بررسی رابطه سبکهای رهبری لیكرت با میزان رضایت شغلی دبیران مدارس راهنمایی دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصیلی 84-83
منظور ومقصود نهایی از انجام پژوهش در وهله اول باز خورد به مدیران مدارس مورد مطالعه میباشد تا ضمن بازنگری درنحوه مدیریت خود،از برداشتهای ذهنی نیروهای تحت مدیریت خویش در مورد نحوه مدیریت خود آگاهی پیدا نمایند و موقعیت مدیریت خویش را بر روی پیوستار سبك رهبری لیكرت تشخیص دهند و از طرف دیگر از موثرترین سبكهای رهبری كه مورد نظر دبیران مدارس شاهد بوده ا
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 333 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 32 |
•منظور ومقصود نهایی از انجام پژوهش در وهله اول باز خورد به مدیران مدارس مورد مطالعه میباشد تا ضمن بازنگری درنحوه مدیریت خود،از برداشتهای ذهنی نیروهای تحت مدیریت خویش در مورد نحوه مدیریت خود آگاهی پیدا نمایند و موقعیت مدیریت خویش را بر روی پیوستار سبك رهبری لیكرت تشخیص دهند و از طرف دیگر از موثرترین سبكهای رهبری كه مورد نظر دبیران مدارس شاهد بوده است مطلع شوند. •هدف دیگر بازخورد به نظام آموزشی مدارس شاهد و كارشناسی ستاد شاهد میباشد تاضمن آگاهی از نحوه مدیریت مدارس شاهد بتوانند بهترین و موثرترین سبكهای رهبری را به مدیران مدارس ارائه كرده و در تنظیم كلاسهای آموزش ضمن خدمت برای سایر مدیران مورد استفاده قرار دهند. •و در نهایت ضمن بررسی تفاوت های شیوه رهبری و مدیریت هریك از مدیران،عوامل مهم ایجاد رضایت شغلی را در جامعه آماری مورد نظر ارائه دهند.
.1بین سبكهای رهبری لیكرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد. .2بین سبك های رهبری آمرانه – استثماری لیكرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر را بطه معنی داری وجود دارد. .3بین سبك های رهبری آمرانه- خیرخواهانه لیكرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد. .4بین سبك های رهبری مشورتی لیكرت با میران رضایت شغلی دبیران درجامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجوددارد. .5بین سبك های رهبری مشورتی لیكرت با میزان رضایت شغلی دبیران در جامعه آماری مورد نظر رابطه معنی داری وجود دارد.
•متغیرملاك: سبكهای رهبری لیكرت شامل آمرانه/ استثماری،آمرانه/ خیرخواهانه، مشورتی و مشاركتی •متغیر پیش بین : میزان رضایت شغلی دبیران مدارس دخترانه شاهد شهر تهران در سال تحصیلی 84-83 •متغیرهای ناخواسته : سن دبیران و میزان حقوق و میزان تشویقات و قوانین و ضوابط و بخشنامههای آموزش و پرورش و همكاران مدرسه و سطح تحصیلات و جنسیت
قوانین ارسال دیدگاه در سایت