بررسی امكان بهره گیری از مدیریت كیفیت جامع در مدارس ابتدایی از دیدگاه مدیران و معلمان
بررسی امكان بهره گیری از مدیریت كیفیت جامع در مدارس ابتدایی از دیدگاه مدیران و معلمان
دسته بندی | علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 28 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 35 |
موضوع : بررسی امكان بهره گیری از مدیریت كیفیت جامع در مدارس ابتدایی از دیدگاه مدیران و معلمان شهرستان ساوه سال تحصیلی 87-86
فصل اول
– مقدمه
– بیان مسأله
– ضرورت و اهمیت مسئله
– هدف پژوهش
– سؤالات یا فرضیه
تعاریف
فصل دوم :
– مقدمه
– پیشینه
– مدیریت کیفیت جامع چیست
– تحقیقات پیشین
– پیشینه تحقیق در ایران
– پیشینه تحقیق در جهان
– نتیجه گیری از تحقیقات پیشین
فصل سوم
– مقدمه
– روش تحقیق
– جامعه آماری
– نمونه آماری و روش نمونه گیری
– ابزار جمع آوری اطلاعات
– روایی سنجی
– اعتبار پرسشنامه
– محدودیت های پژوهش
– پرسشنامه
– فهرست منابع
فصل اول :
مقدمه
سالیان متمادی است که مشکلات و مسائل آموزش و پرورش کشور ، تقریباً مشابه به یکدیگر با زبان و ادبیات شبیه به هم بیان می شود . ذکر مواردی از قبیل انتقال محفوظات به دانش آموزان به جای توجه به اندیشه ها و تفکرات آنان ، عدم استفاده مطلوب از امکانات و منابع از قبل کتابخانه ها و آزمایشگاههای مدارس ، کمبوئ منابع و تجهیرات آموزشی ، بی انگیزه بودن معلمان و غیرحرفه ای بودن بسیاری از آنان ، ناکارآمدی مدیریت مدرسه ، تراکم دانش آموزان در کلاس ، پائین بودن شور و نشاط در مدارس ، بی علاقه بودن دانش آموزان به کلاس و درس ، افت تحصیلی ، ابر سیاه کنکور سراسری بر فضای مدرسه و دل و روح دانش آموزان ، روح مسابقه و رقابت به جای مشارکت ، کمبود برخی نیروهای اداری در مدرسه از قبیل معاون ، دفتردار ، خدمتگزار و نیز مربی پرورشی و …. از جمله کمبودها ، مشکلات و مسائلی است که پیوسته مطرح بوده و می باشد .
قوانین ارسال دیدگاه در سایت