پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی
دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیك و فرایند بازاریابی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فرایند برنامه ریزی استراتژیك، بیان مأموریت، تعیین طراحی سبد كسب و كار، تجزیه و تحلیل SBU’sموجود رویكرد گروه مشاورهای Boston (BCG)، تجزیه و تحلیل SBU’sموجود شبكه برنامه ریزی كسب و كار استراتژیك General Motors(GE)، توسعهی استراتژیهای ر
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 758 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 13 |
دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیك و فرایند بازاریابی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فرایند برنامه ریزی استراتژیك
بیان مأموریت
تعیین طراحی سبد كسب و كار
تجزیه و تحلیل SBU’sموجود: رویكرد گروه مشاورهای Boston (BCG)
تجزیه و تحلیل SBU’sموجود: شبكه برنامه ریزی كسب و كار استراتژیك General Motors(GE)
توسعهی استراتژیهای رشد
شبكه توسعه محصول/بازار
نقش بازاریابی در برنامهریزی استراتژیك
فرایند بازاریابی
آمیخته بازاریابی- چهارP
قسمتی از متن:
برنامه ریزی استراتژیك تعیین و توسعهی استراتژی كلی شركت برای بقا و رشد بلند مدت است.
این فرایند شامل:
تعریف ماموریت: بیان منظور یك سازمان، كه باید بازارگرا باشد.
تعیین اهداف شركت: تعیین اهداف و مقاصد برای هدایت كامل سازمان.
تعیین سبد كسب و كار: مجموعهای از كسب و كارها و محصولاتی كه شركت در آن فعالیت دارد.
برنامه ریزی استراتژیهای وظیفهای: برنامه ریزی تفصیلی برای هر یك از واحدهای سازمانی جهت رسیدن به اهداف استراتژیك.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” برنامه ریزی استراتژیك و فرایند بازاریابی” می باشد که در حجم 13 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت