Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology
Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology
Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology
John E. Hall | Saunders | 2016 | Edition: 13 | English | Pages : 1171 | 67 MB | pdf
The 13th edition of Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology continues this bestselling titles long tradition as the world’s foremost medical physiology textbook. Unlike other textbooks on this topic, this clear and comprehensive guide has a consistent, single-author voice and focuses on the content most relevant to clinical and pre-clinical students. The detailed but lucid text is complemented by didactic illustrations that summarize key concepts in physiology and pathophysiology.
Larger font size emphasizes core information around how the body must maintain homeostasis in order to remain healthy, while supporting…
من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.
مطالب زیر را حتما بخوانید:
Deltas in the Anthropocene Deltas in the Anthropocene Robert J. Nicholls | English | PDF | 2020 | 282 Pages | ISBN : 3030235165 | 30.70 MB The Anthropocene is...
جزییات بیشترCoronavirus Outbreak: All the Secrets Revealed About the Covid-19 Pandemic. A Complete Rational Guide of its Evolution, Expansion, Symptoms and FirstCoronavirus Outbreak: All the Secrets Revealed About the Covid-19 Pandemic....
جزییات بیشتردانلود پاورپوینت پزشکی ( غربالگری SCREENING )(۴۹ اسلاید انگلیسی و فارسی)(قابل ویرایش)دانلود پاورپوینت پزشکی ( غربالگری SCREENING ) (۴۹ اسلاید انگلیسی و فارسی) كودكان مبتلاء به اين بيماري به دليل...
جزییات بیشترزود انزالی در مردانامروزه با توجه به رواج تغذیه غربی یکی از معضلات خانوادگی مسئله زود انزالی است، که در برخی آمارها علت عمده اعتیاد به تریاک و سایر مواد...
جزییات بیشتردانلود جزوه ی تجهیزات پزشکی اتاق عملpdfعنوان:دانلود جزوه ی تجهیزات پزشکی اتاق عملpdf حجم فایل:2.09مگابایت تعداد صفحات:54صفحه کیفیت فایل:عالی نوع فایل:pdf نمونه تصاویری از جزوه ی تجهیزات پزشکی اتاق عمل:...
جزییات بیشترASSH Manual of Hand Surgery ASSH Manual of Hand Surgery by Warren C. Hammert MD and Martin I. Boyer MD FRCS(C) |English | 2010 | ISBN: 1605472123 | 656 pages...
جزییات بیشترHarrison’s Principles of Internal Medicine, Twentieth Edition (Vol.1 & Vol.2)Harrison’s Principles of Internal Medicine, Twentieth Edition (Vol.1 & Vol.2) Author(s): Dennis L. Kasper; Anthony S. Fauci; Stephen L. Hauser; Dan...
جزییات بیشتردانلود جزوه کامل روان شناسی عمومی تالیف هیلگارد و ترجمه دکتر براهنی (پاورپوینت) ppt عنوان فایل: دانلود جزوه کامل روان شناسی عمومی تالیف هیلگارد وترجمه دکتر براهنی نوع فایل :پاورپوینت...
جزییات بیشتردانلود جزوه ی معاینه ی فیزیکی و رویکرد به بیماری قلبیpdfعنوان:دانلود جزوه ی معاینه ی فیزیکی و رویکرد به بیماری قلبیpdf حجم فایل:1.31مگابایت تعداد صفحات:20صفحه نوع فایل:pdf کیفیت فایل:عالی سلام...
جزییات بیشتراسلاید آسکی روماتولوژی ( Paget’s Disease )(۱۵ص)اسلاید آسکی روماتولوژی با موضوع: Paget’s Disease ۱۵ اسلاید قابل ویرایش با توضیحات کامل به زبان اصلی عناوین این اسلاید پزشکی آسکی روماتولوژی :...
جزییات بیشتراسلاید آسکی روماتولوژی ( Sjögren’s Syndrome )(۱۴ص)اسلاید آسکی روماتولوژی با موضوع: Sjögren’s Syndrome ۱۴ اسلاید قابل ویرایش با توضیحات به زبان اصلی عناوین ۱۴ اسلاید آسکی روماتولوژی : 1. Criteria...
جزییات بیشترژنتیک مندلی وساختار کروموزوم - دانلود مقالهعنوان فایل : ژنتیک مندلی وساختار کروموزوم نوع فایل : تعدادصفحات : 45 ص توضیحات : ژنتیک (به فرانسوی: Génétique، ژنتیک)...
جزییات بیشتر
قوانین ارسال دیدگاه در سایت