پایان نامه بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
پایان نامه بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
دسته بندی | جغرافیا |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 47 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 32 |
فهرست مطالب
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………… 1
فصل اول :کلیات………………………………………………………………………………….. 2
1-1-مقدمه………………………………………………………………………………………………………… 3
1-2-اهداف……………………………………………………………………………………………………… 5
1- 3فرضیات……………………………………………………………………………………………………… 5
فصل دوم: پیشینه نگاشته…………………………………………………………………………………….. 6
2-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. 7
2-2-مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………….. 7
2-2-1- گردشگری……………………………………………………………………………………………. 7
2-2-2-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه………………………….. 13
فصل سوم: روش تحقیق………………………………………………………………………………………. 18
3-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. 19
3-2-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………. 19
3-3-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………….. 19
3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………………….. 20
3-5-مدل مورد استفاده در این مطالعه……………………………………………………………………… 20
فصل چهارم: نتایج و بحث…………………………………………………………………………………… 22
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………. 23
4-2- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد…………………………………… 23
4-2-1 توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن……………………………….. 23
4-2-2 توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت ……………………………………. 24
4-2-3 توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات…………………….. 24
4-2-4 – توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع شغل…………………….. 25
4-2- 5- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت……….. 26
4-2-6- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محل
سکونت تا مشهد (کیلومتر )…………………………………………………………………………………… 27
4-2-7- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار………….. 28
4-2- 8- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار………. 29
4-2- 10- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت……………… 30
4-2-11- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد سفر به مشهد 31
4-3- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه از سفر به شهر مشهد ………………………………. 32
4- بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد……………………………. -4 32
4-5- بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد ……………………………………………………………………………………………………………….. 33
4-6-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد………… 34
4-7- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی …………. 35
بررسی میزان رضایتمندی گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد…………………………-8-4 36
4-9-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد……………………………………… 37
4-10- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد…………………………. 41
4- 11-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد………………………………………………………………………………………………………….. …….. 42
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات………………………………………………………………………………. 46
5-1-مقدمه…………………………………………………………………………………….. 47
5-2- نتایج………………………………………………………………………………………. 47
5-3-پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………… 48
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………… 52
منابع……………………………………………………………………………………………………………………. 57
قوانین ارسال دیدگاه در سایت