مشاهده و دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاریابی تک به تک
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاریابی تک به تک ، در قال ب pptx و در۱۴ اسلاید ، قابل ویرایش، شامل : مقدمه تعریف بازاریابی تک به تک تفاوت بازاریابی تک به تک با سنتی اهمیت بازاریابی تک به تک اهمیت رضایت مشتری تعریف رضایت مندی مشتری انواع نیاز مشتری مراحل اجراییبازار یابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری نتیجه گیری منابع قسمتی از متن: بازاریابی تک به تک تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تک به تک ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود . بری (۱۹۸۳) بازاریابی تک به تک را جذب، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان تعریف کرده است. بنابه تعریف بری و پاراسورمن (۱۹۹۱) بازاریابی رابطه ای عبارت است از جذب ، توسعه و نگهداری روابط با مشتریان. به عقیده مورگان و هانت (۱۹۹۴) بازاریابی رابطه ای اشاره به تمام فعالیتهای بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهدا …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت