مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آنالیز مقاله زمان‌بندی تحمل پذیر کارها در گرید ‌های محاسباتی

آنالیز مقاله زمان‌بندی تحمل پذیر کارها در گرید ‌های محاسباتی

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل doc
حجم فایل 96 کیلو بایت
تعداد صفحات 4
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

Abstract:

In large-scale grids the probability of a failure is much greater than in traditional parallel systems. Therefore fault tolerance has become acrucial area in grid computing. In this paper we address the problem of fault tolerance in term of resource failure. We devise a strategy for fault tolerant job scheduling in computational grid. Proposed strategy maintains history of the fault occurrence of resource in Grid Information Service (GIS). Whenever a resource broker has job to schedule it uses the resource fault occurrence history information from GIS and depending on this information use different intensity of check pointing and replication while scheduling the job on resources which have different tendency towards fault. Using check pointing proposed scheme can make grid scheduling more reliable and efficient. Further it increases the percentage of jobs executed within specified deadline and allotted budget hence helping in making grid trustworthy. Through simulation we have evaluated the performance of the proposed strategy. The experimental results demonstrate that proposed strategy effectively schedule the grid jobs in fault tolerant way in spite of highly dynamic nature of grid.

زمان‌بندی تحمل‌پذیر کارها در گرید‌های محاسباتی

١- ایده اصلی مقاله

در این مقاله یک استراتژی برای زمان‌بندی تحمل‌پذیر خطای کارها در گریدهای محاسباتی ارائه شده‌است. در این روش سابقه‌ای از وقوع خطادر منابع، در سرویس اطلاعاتی گرید(GIS) نگهداری می‌شود. هر موقع که دلال منابعکاری برای زمان‌بندی داشته باشد، از این سابقه استفاده می‌کند و با توجه به اینکه منابع مختلف تمایلات مختلفی به خطا دارند، شدت‌های متفاوتی از تکنیک‌های نقطه‌بررسیو تکراررا برای زمان‌بندی کارها روی آن منابع در نظر می‌گیرد.

١-١- مدل سیستم

در این طرح مدل سیستم از سه مولفه کلیدی به شرح زیر تشکیل شده است:

1) تشخیص خطا در دلال منابع: طرح پیشنهاد شده، وقوع خطا را با خرابی منبع تشخیص می‌دهد. برای تشخیص چنین خطایی، ابتدا دلال کاری را به منبع تخصیص می دهد و سپس انتظار دارد که پاسخی از اجرای آن در یک بازه زمانی مشخص دریافت نماید ( این بازه زمانی تابعی از سرعت آن منبع، تاخیر ارتباطی بین منبع و دلال منابع، و طول صف منبع است). اگر منبع نتواند نتیجه اجرای کار محول شده به آن را به دلال منابع برگرداند، مشخص می‌شود که خطایی اتفاق افتاده و در مرحله بعد اطلاعاتی راجع به آن خطا در GIS (که در به کارگیری نقطه‌بررسی و تکرار، به هنگام تخصیص کار به آن منبع در دفعه بعد کمک می کند) ذخیره می‌شود.

2) نگهداری سابقه‌ای از وقوع خط در GIS: برای این‌کار، GIS جدولی از وقوع خطا در منابع را نگه‌ می‌دارد که این جدول زمانی به‌هنگام‌سازی می‌شود که:

  • یک منبع قادر به اجرای کار محول شده به آن در مهلت مشخص شده نباشد، که در این‌صورت اندیس خطای منبع یک واحد افزایش می‌یابد.

یک منبع کار را در مهلت مشخص شده به طور کامل انجام دهد که در این حالت نیز اندیس خطا یک واحد کاهش می‌یابد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: