مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در شرکت فرودگاههای کشور

دسته بندی :مدیریت مدیریت 17

چکیده تاکنون عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش توسط محققین در سازمانها و در شرایط متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته، اما در این پایاننامه سعی شده است از بین عوامل متعدد موفقیت مدیریت دانش، عواملی تعیین گردد که باعث افزایش تواماً خلاقیت سازمانی و یادگیری سازمانی شوند با توجه به موضوع تحقیق، بررسی تاثیر تمامی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش بر روی خلاقی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1.739 مگا بایت
تعداد صفحات 188
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات پژوهش صفحه
مقدمه …………………………………………………………………………………………… …………………………………………………….. 4
-1-1شرح موضوع پژوهش و منطق پشتوانۀ آن ………………………………………………………………. ……………………… 5
-2-1زمینۀ پژوهش ………………………………………………………………………… …………………………. ……………………….. 7
-3-1پرسشهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………… 7

-4-1اهداف پژوهش …………….. …………………………………………………………………………………. …………………………. 7
-5-1سابقه و ضرورت انجام تحقیق ………………………………………………………………………………………………………. 8
-6-1فرضیههای پژوهش ………………………………………………………………………………. …………………………………….. 8
-7-1کاربردهای پژوهش ……………………………………………. ………………………………………………………………………… 9
-8-1مزایای حاصل از پژوهش ………………………………………………… …………………………………………………………… 9
-9-1روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………….. ………………………… 9
-10-1روش و ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………. 10
-1-10-1مطالعات کتابخانهای …………………………………………………………………………………………………………….. 10
-2-10-1تحقیقات میدانی …………………………… …………………………………………………………………………………….. 10
-11-1جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………… 11
-12-1قلمرو زمانی و مکانی تحقیق ……………………………………………………………………………… …………………….. 11
-13-1ساختار کلی پایان نامه …………………………………………………………. …………………………. ………………………. 12
فصل دوم : مروری بر ادبیات موضوع
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 15
-1-2بخش اول: مدیریت دانش ………………………………………………………………………………………………………….. 16
-1-1-2دادهها، اطلاعات و دانش …………………………………………………… ………………………………………………….. 17
-2-1-2دانش مستتر و آشکار …………………………………………………………………………………………………………….. 18
-3-1-2تعاریف مدیریت دانش ………… ……………………………………………………………………………………………….. 19
-4-1-2سیستمهای مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………………………… 20
-5-1-2نقش افراد در مدیریت دانش …………………………………………………………………………… ……………………… 21
-6-1-2عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش ……………………………………………………………….. ……………………. 23
-2-2بخش دوم: خلاقیت سازمانی ……………………………………….. ……………………………………….. …………………… 27
-1-2-2تعاریف خلاقیت ………………………………….. ………………… …………………………………… ………………………. 2

.

.

.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: