مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور، چالشها و دستاوردهای حاصله

استقرار و پیاده سازی نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب شرب كشور، چالشها و دستاوردهای حاصله

دسته بندی کشاورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 294 کیلو بایت
تعداد صفحات 12
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چكیده :

امروزه با او ج گیری پیشرفت سریع فنآوری و بالتبع آن ورود روز افزون ماشین آلات و تجهیزات جدید به صنعت، بحث نگهداری و تعمیرات از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. با توجه به حجم و تنوع تأسیسات و تجهیزات مورد بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب كشور عدم توجه به نگهداری صحیح و برنام هریزی شده از این تأسیسات، ضمن افزایش روزافزون تعمیرات اضطراری و اختلال در سیستم آبرسانی و دفع فاضلاب منجربه بروز نارضایتی مشتركین و افزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات خواهد شد كه چنانچه هزینه های غیرمستقیم ناشی از سیستم های تولید را به آن اضافه كنیم این هزینه ها سرسام آور می شود.

سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یكی از انواع سیستمهای نگهداری و تعمیرات می باشد كه سیاست خود را به برنامه ریزی مدون تعمیر و سرویس تجهیزات و قطعات قبل از خرابی معطوف داشته و با تدوین دستورالعمل های مناسب به انجام سروی سها، بازدیدهای دوره و تدوین قطعات می پردازد. هدف اصلی از استقرار نظام نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات آب ، بهینه كردن تواناییهای تجهیزات و دستگاهها جهت ایجاد حداكثر كارایی، كاهش خرابی و از كارافتادگی آنها و اهداف جزئی آن شامل افزایش آماده بكاری، افزایش قابلیت اطمینان، كاهش هزینه های اضافی و توقفات اضطراری سیستم آبرسانی می باشد، دفتر بهبود روشهای بهر هبرداری آب شركت مهن دسی آب و فاضلاب كشور در راستای دستیابی به این هدف طرح استقرار نظام نت پیشگیرانه تأسیسات آب شهری را از سال ٧٩ در دستور كار خود قرار داد و با مهیا نمودن بسترهای لازم و تدوین دستورالعمل های مورد نیاز 108 شهر كشور موفق به اجرای ، كلیه شركتهای آب و فاضلاب را مكلف به اجرای این طرح نمود بنحو ی كه تا پایان ٨٣ سیستم مكانیزه نت پیشگیرانه شدند . از مهمترین نتایج این امر می توان برنامه ای شدن عملیات نگهداری و تعمیرات تأسیسات و روند نزولی كاهش هزینه جاری نگهداری و تعمیرات بویژه تعمیرات اضطراری از سال ٨٢ و كاهش سهم هزینه تعمیرات بدون برنامه در قیمت تمام شده آب اشاره نمود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: